Pierde greutatea dar păstrați- vă bastonul. Video: Dominion (2018) - full documentary [Official] 2021, Iunie

Acestea trebuie să fie de dimensiuni potrivite, confecționate din materiale de calitate. Încălţăminte Încălțămintea trebuie să aibă o talpă largă pentru o mai bună stabilitate pe orice suprafață pentru a evita răsucirea picioarelor.

Este de dorit să aveți amortizare în zona călcâiului pentru a reduce sarcina pe coloana vertebrală și articulații. Încălțămintea trebuie să fie bine ventilată, rezistentă la apă, confortabilă, ușoară gramede preferință cu vârfuri, rezistentă, cu talpă flexibilă.

Echipament sportiv Îmbrăcăminte ușoară confortabilă, care nu împiedică mișcarea picioarelor, brațelor, umerilor. Pantalonii trebuie să fie selectați ca mărime potrivită pentru a evita iritațiile, un tricou sau un sacou trebuie să fie respirabil. Rucsac Aici vor fi stocate rezervele de apă și energie. Fără rucsac, mersul va fi mult mai greu Indicații și contraindicații CX este indicat tuturor: bolnavi, sănătoși, adulți, copii.

Cum să mergi pentru pierderea în greutate

Există însă contraindicații. Vom începe fără alte sfaturi. Contraindicații pentru mersul nordic: Atacuri de angină pectorală, tahicardie, boli coronariene Criza hipertensivă Orice durere severă Orice inflamație acută cu febră Ei bine, în general, tot ceea ce ne face să mergem la culcare fără cea mai mică dorință de a face ceva. Din fericire, toate aceste fenomene sunt temporare, așa că după ce simptomele dispar, puteți să vă luați în siguranță picioarele în mâini, oh, scuze, se lipesc în mâini și nu vă puteți simți liber să mergeți la plimbare.

Caracteristici ale procesului pentru vârstnici Beneficiile mersului pe vârstnici sunt evidente datorită impactului pozitiv asupra sănătății cu efort fizic redus, lipsa mișcărilor complexe de efectuat. Acesta este motivul pentru care este considerat cel mai eficient mod de a menține corpul în formă bună, de a îmbunătăți starea psihică și fizică, de a încetini îmbătrânirea.

Există reguli pe care persoanele în vârstă trebuie să le amintească întotdeauna atunci când merg cu bastoane: Puteți respira prin nas, precum și prin gură. Înainte de antrenament, bătrânul trebuie să se încălzească, să verifice elementele de fixare, să stabilească lungimea necesară a chingilor care ține mâna.

După terminarea plimbării, trebuie să faceți exerciții de întindere a mușchilor spatelui, șoldurilor, gambei; va fi util să faceți o baie sau să mergeți la saună, astfel încât mușchii tensionați se vor relaxa. Experții sfătuiesc persoanele în vârstă să se antreneze de cel puțin 3 ori pe săptămână timp de cel puțin 30 de minute. Începătorii, persoanele cu boli ale sistemului musculo-scheletice, pentru a evita rănile, pot începe cu antrenamentul timp de 15 minute de 2 ori greutatea de cafea pierde săptămână, crescând treptat sarcina.

Dacă simțiți disconfort și durere, trebuie să reduceți ușor intensitatea. Alegeți bețișoarele potrivite Alegerea mărcilor potrivite este foarte importantă.

Exemplare prea mici sau invers, prea lungi duc la o postura afectată, o poticnire frecventă, dezechilibru muscular. Modelele sunt realizate din trei materiale aluminiu - cel mai ieftin, fibra de sticlă - mediu, carbon - cel mai scumptoate trebuie să conțină carbon. Cu cât este mai mare fracția de carbon, cu atât modelul este mai puternic, cu atât mai puține vibrații. Merită să distingem modelele cu lungimi fixe și telescopice. Lungimile fixe nu pot fi schimbate, ci se vând cu o diferență de lungime de 5 centimetri, ideal pentru cei care au supraponderale.

Opțiunile telescopice au o lungime foarte variabilă, potrivite pentru persoanele cu greutate normală, adolescenți în creștere, pentru utilizare în zone abrupte. Pe fotografie sunt bastoane pentru mersul suedezilor: Pentru a afla dimensiunea optimă, este necesar să respectăm trei criterii: raportul la lungimea corpului, unghiul antebrațului față de cealaltă parte a brațului, testarea.

Trebuie înmulțit cu înălțimea persoanei în centimetri și rotunjirea rezultatului la un număr care este împărțit la cinci. De exemplu: cm. Rotunjim numărul, obținând centimetri pierde greutatea dar păstrați- vă bastonul cea mai optimă lungime a bățului pentru o persoană cu o înălțime de de centimetri.

Unghiul antebrațului față de cealaltă parte a brațului A doua etapă necesită modele fixe în 6 pierderea de grăsime corporală într- o lună estimată sau stickuri telescopice reglabile. Acest unghi se măsoară atunci când brațul este relaxat, umărul este paralel cu corpul, iar bățul este setat așa cum ar fi dacă ai începe să mergi. Unghiul optim este de la 90 la de grade.

Testarea După ce ați găsit lungimea optimă, trebuie să verificați în practică cât de bună este alegerea. Rugați-vă prietenii, un antrenor, să vă verifice tehnica pentru a face exercițiul. Trebuie să existe o postură bună, cursul corect al mișcării, în timpul acesteia trebuie să vă deplasați optim și natural.

biotrust fat burner

Doar atunci când mergeți corect, ceea ce este confirmat de antrenorul sau prietenul dvs. Modelele la nivel de intrare costă aproximativ 15 euro, cu cele mai bune produse puteți vedea un preț de de euro.

Modelele cu combinația perfectă dintre preț și calitate costă în medie 50 de euro. Sfaturile trebuie să fie realizate din oțel întărit și să aibă, de asemenea, capace de cauciuc amovibile care reduc volumul sonor al vârfului atingând, de exemplu, asfaltul. De asemenea, ar trebui să fie înlocuite cu ușurință, deoarece altfel se vor uza, vor pierde tracțiune, calitatea plimbărilor va scădea.

Mânerul contează și el. Materialul trebuie să respingă umezeala, să prevină alunecarea mâinii.

Ce este mersul nordic?

Pluta naturală este recunoscută drept cel mai bun material aici. Tehnica mersului nordic cu bastoane Pentru a profita la maxim de mersul cu bastoane, trebuie să învățați cum să mergeți corect - asigurați-vă că citiți manualul de tehnică pentru mersul mic pentru începători.

Corpul tău ar trebui să se miște în mod natural, doar puțin mai ritmic Este important să prindem ritmul corect. Cu cât balansarea brațelor este mai mare, cu atât este mai lung pasul, dar nu trebuie să-l faceți prea mare pentru ca sarcina pe piept și picioare să nu crească Scurt, dimpotrivă, îți va limita mișcările în șolduri. Aranjați-vă mâinile de-a lungul corpului, ca și în cazul mersului normal, nu le duceți în părți, dimpotrivă, trebuie să fie aduse cât mai aproape de corp.

Sfaturi pentru începători Din păcate, majoritatea începătorilor greșesc, neobservând și, uneori, nu realizează tehnica. Principala greșeală: mergi cu bețișoare, ca cu un baston, ținând corpul drept și îndoind brațele la cot. Greșit, această tehnică distruge farmecul mișcării - viteza nu este aceeași și nu există senzația de zbor.

Mersul nordic pentru pierderea în greutate - Glandele suprarenale June

Țineți bețele strânse, încercați să nu strângeți mâna. În timpul pasului, trimiteți stickul înapoi, în spatele corpului, îndreptând cotul. Înclinați corpul înainte un pic în mișcare. În timpul pasului, piciorul trebuie să se rostogolească lin de la călcâie până la vârf.

Bastonul trebuie ținut la un unghi de 45 de grade. Rezultatul este o plimbare foarte dinamică.

Tehnica de mers pe jos Pentru ca clasele să beneficieze și să fie cele mai multeeficace, este important de la început să dezvoltăm tehnica potrivită. Cum merg mersul nordic?

Alegeți bețișoarele potrivite Datorită utilizării de bastoane, viteza va deveni mai rapidă, iar senzațiile vor fi mai ușoare. Dar asta, bineînțeles, dacă urmați corect tehnica mersului și ridicați bastoanele în funcție de creștere. Pe lângă toate facilitățile și beneficiile, mersul nordic cu bastoane este o formă puțin costisitoare de fitness. Veți avea nevoie de un set de bețișoare, mănuși pentru acestea, pentru a nu vă freca mâinile, pantofii confortabili. Călătorii experimentați sunt sfătuiți să nu cumpere bastoane pliabile La prima vedere, par confortabili atunci când călătoresc, dar grele, mai puțin elastice, nu țin complet apăsarea.

Atenție la numărul de piese din plastic, acestea nu ar trebui să fie multe, în caz contrar, bastoanele vor eșua rapid.

Exerciții eficiente și adecvate pentru burta de slăbire – Концепт Кадр

Un punct important - alegeți un băț cu vârful care poate fi schimbat, acest lucru va oferi o mișcare confortabilă în orice teren. Pentru a merge mai departe pe asfalt, veți avea nevoie de sfaturi de cauciuc, în zăpadă veți fi mai confortabil cu știfturi. Sfat important: nu cumpărați bețișoare cu mâner din plastic, acestea vor aluneca deasupra mâinii dvs. Selectați corect lungimea bastoanelor Acesta este un aspect foarte important al alegerii echipamentelor care vă vor permite să vă simțiți confortabil în timpul mersului și, în același timp, să beneficiați de mers.

Înălțimea bețelor trebuie să îndeplinească anumiți parametri Este important să luăm în considerare nu numai creșterea unei persoane, ci și trăsăturile corpului Să alegem bastoanele pe înălțime: înmulțim înălțimea cu 0,68 și rotunjim rezultatul la cel mai apropiat număr egal, divizibil cu cinci.

Exemplu: creștere - cm. Am găsit un videoclip foarte bun, un instructor profesionist va arăta în detaliu tehnica mersului nordic cu bastoane și nu va uita de beneficii - decât citit de o sută de ori, este mai bine să urmărești unul. Fii sănătos dragul meu! Cu drag Galina Nekrasova.

ardeți burta grasă într- o zi

Mersul nordic cu bastoane Pierde greutatea dar păstrați- vă bastonul nordic este poate unul dintre puținele sporturi care aduc plăcere, pentru că poate fi folosit ca de-a lungul aleilor dintr-un parc, pe trotuarele orașului, pe terenurile deluroase și peste tot! Va fi util tuturor, fără excepție: pentru tineri pentru divertisment activ, după ce au adunat o companie, puteți merge pe parcurs în timp ce comunicați cu prietenii, persoanele de vârstă medie cu probleme supraponderale și mersul nordic pentru a le ajuta - acestea sunt mișcări active care ajută la arderea excesului de calorii, persoanele mai în vârstă care nu pot joga sau lucra la sală din cauza stării lor medicale, pentru persoanele care în trecutul recent au suferit boli grave și sunt slăbite, o astfel de mers este necesară pentru a-și restabili vitalitatea.

Un mare avantaj al mersului nordic este mișcarea sa în aer liber. Plimbarea prin pădure de conifere sau în parc este utilă în special.

Scandinavă de mers pe jos: recenzii, tehnologie, beneficii, contraindicații

Aici, pe parcurs, inhalațiile sunt efectuate cu substanțe utile secretate de conifere. Toate acestea sporesc imunitatea. Astfel de plimbări cu bețe ajută la ameliorarea stresului după o zi lucrătoare, calmează-te, crește pofta de mâncare și starea de spirit.

Video: Dominion - full documentary [Official]Iunie nu, pentru că sunt prăjite. Ce este un supliment bun de scădere în greutate?

Mersul nordic - beneficii pentru vârstnici Pentru vârstnici, mersul pierde greutatea dar păstrați- vă bastonul are mai multe avantaje. Cert este că astfel de încărcări sunt fezabile pentru persoanele din această grupă de vârstă.

Din motive de sănătate prezența bolilor pierde greutatea dar păstrați- vă bastonul, coordonarea afectatămulte dintre ele nu pot efectua alte exerciții fizice active.

În mersul nordic, mișcările sunt mai naturale, nu necesită nicio pregătire specială, încărcările pot fi reglate în funcție de durată și intensitate. Rămâi în aer curat, comunicând cu oameni cu gânduri similare, activitate fizică fezabilă, bună dispoziție - toate acestea ajută la prevenirea îmbătrânirii și a dezvoltării bolilor. Avantajele mersului nordic pentru pierderea în greutate Mulți vor să slăbească și mersul nordic pentru a ajuta.

Dar țineți-vă de bețe și inspirați de dorința de a pierde rapid în greutate, este puțin probabil să pierdeți în greutate rapid. Pentru a obține rezultatele dorite, în primul rând, regularitatea unor astfel de plimbări este necesară timp de luni, apoi puteți pierde trei kilograme.

slimming life

În acest caz, ar trebui să faceți de ori pe săptămână timp de 1 oră. Având în vedere viteza de mișcare - va fi aproximativ o distanță de km. Dar astfel de plimbări vor aduce multă plăcere și satisfacție că ai aruncat cu câteva kilograme, vei avea o dispoziție grozavă și îți va îmbunătăți, fără îndoială, sănătatea.

  1. Pierdere în greutate povestiri c25k
  2. Sfaturi pentru pierderea în greutate de peste 50 de ani

Mersul nordic cu bastoane beneficiază și dăunează, esență, indicații și contraindicații Mersul scandinav cu bastoane beneficiază și dăunează vânătorilor unui stil de viață sănătos activ, are o mulțime de avantaje.

Aceasta este o formă eficientă de exercițiu consumator de energie. Esența șagisticii scandinave este mișcarea cu sprijin în aerul curat. Intensitatea încărcărilor este mai mare decât la mersul obișnuit, pierde greutatea dar păstrați- vă bastonul mai mică decât la alergare.

Ațiputeafiinteresat