Cum să pierdeți hiit în greutate.

Ciclism pentru pierderea în greutate: 4 strategii eficiente de încercat

Cum sa slabesti sanatos, usor si fara dieta in - Veranda Mall Pierdere în greutate de 30 de kilograme în 2 săptămâni O pierdere în greutate sănătoasă este considerată de 1 până la 2 kilograme pe săptămână, astfel încât a pierde 5 kilograme în două săptămâni sau 2,5 kilograme pe săptămână este ceva mai ambițios.

Va trebui să vă modificați dieta și să adăugați exerciții fizice regulate pentru ca această pierdere în greutate să se întâmple.

Fresh articles

Dacă în prezent faceți exerciții după-amiaza sau seara, luați în considerare să vă schimbați rutina de antrenament la orele dimineții. Unele studii au arătat că antrenamentele de dimineață sporesc capacitatea corpului tău de a arde calorii din grăsimi stocate, în loc să folosești caloriile pe care le consumi prin alimente în timpul zilei.

cum să pierdeți hiit în greutate

Schimbarea rutinei poate fi dificilă la început. Dar după câteva zile de a te trezi cum să pierdeți hiit în greutate devreme și de a te culca puțin mai devremevei fi bine cu noua ta rutină AM. Efectuați antrenamentele cu intensitate mare HIIT.

cum să pierdeți hiit în greutate

Antrenamentele HIIT sunt populare în aceste zile și dintr-un motiv întemeiat. Studiile au arătat că ajută la arderea mai multă grăsime și la menținerea metabolismului ridicat mai mult decât exercițiul tradițional.

Pierdere în greutate de 30 de kilograme în 2 săptămâni

Includeți una până la două zile de antrenamente HIIT în fiecare săptămână. Cat de rapida ar trebui sa fie scaderea in greutate?

cum să pierdeți hiit în greutate

Efectuați 45 de minute de cardio cu o încălzire de 10 minute și o răcire de 10 minute. Cele 25 de minute între ele trebuie dedicate sprintului timp de 30 cum să pierdeți hiit în greutate secunde la un minut și revenirea la intensitate moderată timp de două-patru minute.

Cum vă puteți îndepărta burta și părțile laterale într-o săptămână? Domyos by Decathlon Rutine scurte 8 minute, 10 minute, 15 minute, 20 minute, 25 minute Antrenamente pentru a arde grăsime și antrenamente Hiit Pierdeți grăsimea abdominală în 30 de zile. Câștigul muscular în 30 de zile.

HIIT sporește producția hormonului de creștere umană cu la sută timp de 24 de ore. Intensitatea ridicată este de 80 până la 85 la sută din frecvența cardiacă maximă. Intensitatea moderată este de 65 până la 80 la sută din frecvența cardiacă maximă.

Puteți menține o conversație cu un prieten, dar respiră. Începeți antrenamentul cu greutatea. În zilele alternative în care nu efectuați un antrenament HIIT, includeți un antrenament de forță. Rețineți că este nevoie de un timp pentru a construi mușchi.

Advanced fat burning HIIT cardio workout - 30 mins.

Cu toate acestea, antrenamentul regulat în greutate împreună cu o dietă sănătoasă vă pot ajuta să construiți masa musculară pe parcursul a patru până la 12 săptămâni, ceea ce vă va stimula metabolismul. Exercitiile de antrenament pentru forta te ajuta sa construiesti masa musculara slaba. Cu cât ai o masă musculară mai slabă, cu atât mai mare va fi metabolismul tău. Probabil din cauza copilăriei ceaușiste mă apucă tremuriciul doar când mă gândesc la regim.

Cum să slăbești cu bicicleta

Dacă e mâncare pe masă o mănânc. Așa că m-am dus la sală, vă povestesc experiența. Acestea sunt rapid de făcut și pot fi încorporate cu ușurință în rutina dvs. Încercați linda pierdere în greutate cobb mașini noi de greutate, clopote de fierbere sau curele TRX. Mai bine, lucrează cu un prieten sau un antrenor personal care îți poate arăta cum să folosești echipament nou.

cum să pierdeți hiit în greutate

Lucrați până la ars timp de 12 până la 15 repetări. Faceți două-trei seturi. Includeți alte forme de cardio.

1. Antrenament la intervale de intensitate mare (HIIT)

Cum să pierzi 5 lire în 2 săptămâni În plus față de antrenamentele HIIT și de formare a forței, includeți câteva zile de alte tipuri de activitate cardiovasculară. Aceste tipuri de exerciții ajută, de asemenea, la susținerea scăderii în greutate. Includeți până la de minute de exerciții cardio în fiecare săptămână HIIT poate conta și în acest sens.

cum să pierdeți hiit în greutate

Unul dintre punctele principale de diferențiere a cardio și HIIT este că aceste exerciții cardio sunt făcute la o intensitate constantă, moderată și nu alternând între nivelurile de intensitate ridicată și moderată.

Mâncat pentru pierderea în greutate Creați un deficit de calorii zilnic de 1. Un kilogram Pierdere în greutate de 30 de kilograme în 2 săptămâni egal cu 3. Pe parcursul a 14 zile, acest lucru este egal cu un deficit de 1.

  • Alăptarea pierderii în greutate după 3 luni
  • Linia de jos Călăria cu bicicleta este un antrenament cardio excelent.
  • Adăugați în lista de dorințe Instalați Singura aplicație de care aveți nevoie pentru antrenamentele și evoluția fizică de acasă.

Puteți crea o parte din acest deficit cu exerciții fizice, dar va trebui, de asemenea, să reduceți caloriile din dieta dvs. Cum să pierzi 5 lire în 2 săptămâni liceuldeartecbaba.

Ațiputeafiinteresat