Camping pentru ruloata sau cort aproape de Bucuresti

Eu sunt din Bucuresti si cele mai apropiate campinguri pentru rulota sau cort sunt pe Valea Cerbului sau la Cheia.

In mini vacanta de 1 Mai, am stabilit impreuna cu mai multi prieteni sa plecam cu rulota, cateva zile bine meritate si deasemenea o experienta frumoasa.

Camping cu ruloata sau cort la Cheia Prahova

Am plecat vineri seara pe la 0ra 20:00 din Bucuresti si am ajuns in Cheia, judetul Prahova pe la ora 23:00, si asta pentru ca atunci cand tractezi rulota dupa tine nu poti merge cu viteaza maxima.

Dupa ce am campat rulota si am asigurat-o ca nu o ia la vale pe timpul noptii, nu de alta dar mai jos de campus era un rau si riscam sa ajungem acolo, am stat la aer afara fiind o vreme superba de inceput de vara. Distractia este din plin daca ai langa tine prietenii potriviti si starea necesara.

Camping la Cheia judet Prahova

Camping pentru ruloata sau cort aproape de Bucuresti

A doua zi de dimineata am baut cafeaua sub cerul liber, dupa amiaza am facut o ciorbita la ceaun iar pe seara gratar, pentru ca atunci cand mergi cu rulota merita sa faci mancare in natura.

Daca te campezi la Cheia te poti plimba pe vaile din imprejurime, cel mai apropiat magazin este situat la 2 km fata de campus.

Concluzia este ca merita sa faci o drumetie cu rulota, iar daca este rulota prietenilor tai cu siguranta o sa vrei sa ti-o cumperi pe a ta.

Drumetie placuta!

2 thoughts on “Camping pentru ruloata sau cort aproape de Bucuresti

1. Buna ziua, va rog sa imi spuneti daca doriti cum se numeste camping-ul unde va cazati cand mergeti la Cheia? Multumesc!

1. Buna Liviu, coordonatele gps sunt 45.437620 / 25.937310 cum vi pe DN1A de la Valenii de munte spre Cheia inainte de a intra in localitate pe partea dreapta langa rau este loc de camping neamenanjat.