Cea mai bună distribuție de macronutrient pentru pierderea în greutate, Urmărirea macronutrienților cu MyNetDiary

ÎNALT - DIETE PENTRU PIERDEREA ÎN GREUTATE - 2021

pierderea în greutate periaj uscat

De fapt, dacă încerci să slăbești, s-ar putea să fii încurajat să mănânci mai multe proteine. Iată scăderea dietelor bogate în proteine.

diane lloyd pierdere în greutate

Cu toate acestea, ADR indică doar cantitatea minimă de nutrienți de care aveți nevoie pentru a îndeplini funcțiile de viață de bază - deci acest număr va fi mai mic decât obiectivul dvs. Înmulțiți acest număr cu 0, 8.

Care este mixul ideal de macronutrienți?

Folosind această formulă, o persoană de de kilograme ar trebui să consume, cel puțin, 51 de grame de proteine, în timp ce o persoană de de kilograme ar trebui să consume cel puțin 65 de grame de proteine. Dacă sunteți activ, totuși, puteți beneficia de consumul și mai mult de proteine, spune Amy Goodson, RD, dietetică sportivă în zona Dallas-Fort Worth.

Și în unele cazuri, s-ar putea să fie mai mult decât dublu față de ceea ce mănânci acum. Asta înseamnă că aveți foarte mult spațiu pentru flexibilitate în dieta dvs.

Aportul de calorii contează mai mult decât proporția de macronutrienți pentru pierderea de grăsimi

Beneficiile unei diete bogate în proteine Creșterea sensibilă a aportului proteic poate avea o mulțime de beneficii potențiale. De exemplu, vă poate menține monstrul interior de la gustări. Asta înseamnă că te ajută să te simți mai rapid și te păstrează mai mult timp", spune Goodson.

talie subțire în 2 săptămâni

Un studiu din martie în Progresele în nutriție arată că proteinele pot înlocui alimentele ultra-procesate nesănătoase, precum cerealele rafinate, grăsimile saturate și zaharurile adăugate. Mai mult, alimentele bogate în proteine, cum ar fi carnea, lactatele și ouăle furnizează, în general, o gamă bună de nutrienți precum fier, zinc, vitamine B energizante, calciu și vitamina D, spune Lisa Moskovitz, RD, CEO și fondator al grupului NY Nutrition in New York City.

Dacă mănânci mai multe proteine, dar scapi-ți dieta de cereale integrale sau legume, este posibil să nu consumi suficienți carbohidrați pentru a-ți susține nivelul de energie în timpul exercițiului fizic, spune Goodson. De asemenea, există riscul de a mânca prea puține fibre.

Ce sunt macronutrienții și ce legătură au cu pierderea în greutate?

Dacă eliminați produsele coapte și cerealele zaharoase, grozav! Dacă eliminați legumele și quinoa, atunci ar trebui să reevaluați dieta bogată în proteine", spune Goodson.

De asemenea, este posibil să crești în greutate pe o dietă bogată în proteine. Corpul tău poate transforma în continuare calorii suplimentare în grăsimi", spune Moskovitz.

Beneficiile unei diete bogate în proteine

Dacă mai aveți griji, este întotdeauna o idee bună să discutați cu medicul dumneavoastră înainte de a face modificări în dieta dvs. Goodson subliniază activitatea lui Douglas Paddon-Jones, doctorat, cercetător la Universitatea din Texas Medical Branch din Galveston, care a studiat distribuția proteinelor.

  1. Cele mai bune modalități de a pierde grăsimea coapsei
  2. Cel mai bun raport de macronutrienți pentru pierderea în greutate
  3. Linia de jos O tendință recentă a pierderii în greutate este numărarea macronutrienților.
  4. Macronutrienții și pierderea în greutate: ce să înțelegem Ce sunt macronutrienții?
  5. Arderea grăsimilor saturate
  6. Pierderea în greutate hiram georgia
  7. Ce sunt macronutrienții și ce legătură au cu pierderea în greutate
  8. Recordul mondial de pierdere a grăsimilor

În timp ce rezultatele sunt provocatoare, acestea vor trebui, de asemenea, confirmate prin alte experimente. Goodson spune că un obiectiv bun este de aproximativ 30 de grame la micul cea mai bună distribuție de macronutrient pentru pierderea în greutate, la prânz și la cină.

Cum se încadrează proteinele în dieta ta?

Dacă doriți să fiți extrem de precise pe baza a ceea ce aveți nevoie pentru antrenamentul dvs. Următorul pas: Creșterea proteinelor respective. Când vine vorba de pudrele proteice, zerul, soia, mazărea, chia și albusul de ou sunt toate opțiuni bune în funcție de preferințele și restricțiile alimentare, spune Moskovitz. Și în final, un anumit aliment nu este inerent mai bun doar pentru că a adăugat proteine.

Ațiputeafiinteresat