Cum să pierdeți grăsimea interioară a coapsei

CUM SĂ PIERZI RAPID GRĂSIMEA INTERIOARĂ A COAPSEI - PIERDEREA ÎN GREUTATE VIZATĂ -

La pachet Prezentare generală Unele grăsimi corporale sunt esențiale pentru susținerea vieții și protejarea organelor. Excesul de grăsime se poate forma pe corp dacă luați mai multe calorii decât poate folosi sau arde corpul. Unde corpul dvs. Femeile au tendința de a depozita grăsimi suplimentare în șolduri, cum să pierdeți grăsimea interioară a coapsei abdomenul inferior și în interiorul coapselor.

Cum să pierzi grăsimea interioară a coapsei (Spoiler Alert: implică dietă și exerciții fizice)

Bărbații pot avea și grăsime interioară a coapsei, deși au tendința de a depozita grăsime în zona abdomenului. Citiți mai departe pentru a afla cum să reduceți aspectul de grăsime pe coapsele interioare și găsiți sfaturi pentru reducerea grăsimii corporale.

Cum să pierzi grăsimea interioară a coapsei plus ce să nu faci Ultima actualizare 21 MAICum scapi de grăsimea interioară a coapsei - acea mică zonă încăpățânată care pare să se lipească indiferent de ceea ce faci? Știu că pulpele interioare sunt o zonă problematică pentru multe femei inclusiv eu și o parte foarte dificilă de a slăbi, motiv pentru care am decis să fac o postare separată pe ea. Mulți dintre voi mi-ați spus că antrenamentele pe care le-ați făcut anterior nu au făcut decât să înrăutățească lucrurile și au făcut ca coapsele să devină mai mari în loc să le facă mai mici. Din păcate, aceste exerciții nu funcționează cu adevărat, deoarece nu puteți observa reducerea grăsimilor. Mi-au trebuit câțiva ani să descopăr cele mai bune modalități de a slăbi picioarele și mai ales cum să scap de grăsimea interioară a coapsei.

Exerciții pentru tonifierea coapselor interioare Puteți face următoarea rutină de două sau trei ori pe săptămână pentru a vă ajuta să vă tonificați mușchii coapsei. Mușchii tonifiați pot ajuta la reducerea aspectului grăsimilor.

Când faceți rutina, lucrați la întregul lucru, apoi repetați-o de cum să pierdeți grăsimea interioară a coapsei sau de trei ori. Bacsis Dacă nu aveți timp la dispoziție, vă recomandăm să faceți lovitura curtsy sau ghemuitul în timp ce vă spălați dinții. De asemenea, ați putea face atacuri fără gantere.

Punga curtsy Rep. Ținând pieptul în poziție verticală și umerii în jos, încrucișați piciorul stâng în spatele dreptului și ghemuiți-vă într-o poziție curtsy. Din poziția coborâtă, împingeți corpul înapoi în poziție verticală, aducând piciorul stâng înapoi în poziția de plecare.

cum să pierdeți grăsimea interioară a coapsei

Apoi, repetați cu piciorul drept. Alternați picioarele timp de de secunde sau efectuați repetări pe fiecare picior. Pentru o provocare suplimentară, puteți ține gantere în fiecare mână în timp ce faceți acest exercițiu.

Într-o lună în care pierzi grăsime pe interiorul coapselor, sunt foarte.

Ganterele pot crește rezistența. Lunges cu halteră Rep. Greutățile ar trebui să fie constante pe partea ta. Dacă sunteți începător, puteți face acest lucru și fără gantere. Faceți pasul înainte cu piciorul stâng și aruncați înainte. Nu lăsați genunchiul să depășească degetele de la picioare. Vrei să-ți menții piciorul perpendicular.

Genunchiul drept ar trebui să fie la aproximativ un centimetru de sol.

CUM SĂ PIERZI RAPID GRĂSIMEA INTERIOARĂ A COAPSEI - PIERDEREA ÎN GREUTATE VIZATĂ - 2021

Țineți ganterele fixe și drepte în fiecare mână sau efectuați o buclă de biceps în timp ce vă aruncați pentru o provocare suplimentară. Trunchiul trebuie să rămână în poziție verticală tot timpul. Menținându-vă greutatea în principal în călcâi, împingeți piciorul stâng înapoi în poziția inițială. Repetați această mișcare cu piciorul stâng timp de 30 de secunde. Apoi, schimbați picioarele și aruncați cu dreapta. Strângeți genuflexiuni Rep. Coborâți încet într-o poziție ghemuită. Vă puteți ține mâinile pe șolduri pentru a ajuta la echilibru.

Cum să pierzi grăsimea interioară a coapsei (plus ce să nu faci)

Păstrați coloana vertebrală și trunchiul în poziție verticală. Ridicați-vă încet, strângând gluteii în partea de sus.

Continuați timp de 30 de secunde în total. Patinatori Rep. Apăsați lateral de piciorul stâng și aterizați pe dreapta, cu piciorul stâng în spatele dvs.

cum să pierdeți grăsimea interioară a coapsei

Opriți între picioare. Puteți sări sau să pășiți, în funcție de nivelul dvs. De asemenea, vă puteți menține piciorul din spate de la sol pentru o provocare mai mare. Repetați de 20 de ori 10 pe fiecare parte.

Odihniți-vă și efectuați un alt set, dacă doriți. Mingea laterală a mingii medicinale Rep. Țineți o minge medicamentoasă la nivelul pieptului cu ambele mâini.

cum să pierdeți grăsimea interioară a coapsei

Dacă sunteți începător, încercați această mișcare fără mingea medicamentoasă. Faceți un pas spre stânga.

  • Cum să pierzi grăsimea interioară a coapsei (plus ce să nu faci) - Rachael Attard
  • Cum să scapi de grăsimea interioară a coapsei - eduCum
  • Pierdeți grăsimea pe coapsele interne într-o lună 2
  • CUM SĂ PIERZI GRĂSIMEA INTERIOARĂ A COAPSEI: EXERCIȚII, SFATURI ȘI MULTE ALTELE - SĂNĂTATE -
  • La pachet Prezentare generală Unele grăsimi corporale sunt esențiale pentru menținerea vieții și protejarea organelor tale.

Ghemuiți-vă pe piciorul stâng îndoind genunchiul și coborând corpul până când coapsa stângă este paralelă cu podeaua. Păstrați degetele de la picioare îndreptate înainte și genunchiul stâng în linie cu glezna stângă. Țineți mingea medicamentoasă la piept.

Cum să scapi de grăsimea interioară a coapsei

Ar trebui să se alinieze cu șoldul, cotul și umărul stâng atunci când vă aflați în ghemuit. Împingeți cu piciorul stâng pentru a reveni la poziția inițială. Repetați de ori sau 30 de secunde. Schimbați picioarele. Ridicarea interioară a coapsei în decubit Rep. Întindeți mâinile spre părțile laterale de pe sol.

Ridicați ambele picioare până în tavan cu picioarele flectate. Păstrați piciorul stâng ridicat în poziție și coborâți piciorul drept în lateral cât mai departe, fără a ridica șoldul stâng de pe sol. Păstrați piciorul flexat tot timpul. Aduceți piciorul drept înapoi în poziția inițială și strângeți ambele picioare împreună în partea de sus.

cum să pierdeți grăsimea interioară a coapsei

Repetați de 15 ori pe piciorul drept și apoi comutați la 15 repetări cu stânga. Exerciții suplimentare În plus față de exercițiile de mai sus, puteți crește intensitatea mersului sau alergării adăugând o înclinație. Puteți face un antrenament înclinat în interior pe banda de alergat sau în exterior pe unele dealuri.

JavaScript required

Alergarea și mersul în sus ajută la antrenarea mușchilor coapsei. Pe banda de alergat, creșteți treptat înclinația la 5, 10 sau 15 la sută. Afară, căutați un deal mic sau o alee abruptă pentru a începe.

Scopul de a face antrenament pe deal de două până la trei ori pe săptămână, pentru a începe. Puteți începe chiar și cu antrenamentul pe deal și faceți exercițiile de mai sus după aceea sau puteți face mai întâi rutina de exerciții, urmată de antrenament pe deal.

Ar trebui să vezi trenul?

Exerciții de tonifiere și sfaturi pentru a vă ajuta să pierdeți grăsimea interioară a coapsei

De exemplu, efectuarea a de abdomene pe zi pentru a reduce grăsimea din burtă. Cu toate acestea, probabil că nu va funcționa.

cum să pierdeți grăsimea interioară a coapsei

Majoritatea profesioniștilor din domeniul fitnessului sunt de acord acum că antrenamentul la fața locului este un mit. Antrenamentul la fața locului nu funcționează, deoarece vizați mușchii mici.

Ațiputeafiinteresat