Face greutăți să vă facă să pierdeți în greutate

Cele mai bune 8 exerciții pentru pierderea în greutate - My Body Guide

Cele mai bune 8 exerciții pentru pierderea în greutate

Pagina principala Care este cel mai bun exercițiu pentru pierderea în greutate? Faceți antrenament cardio sau cu greutăți?

face greutăți să vă facă să pierdeți în greutate

Este timpul să punem capăt vechilor mituri atunci când vine vorba de slăbit. Când vă întrebați cum să ardeți grăsimi în corp și să pierdeți în greutate, veți dori să faceți mișcare, singur sau la sală.

Poate face greutăți vă poate ajuta să pierdeți în greutate

Pentru majoritatea bărbaților care încep, procesul presupune următorii pași: Vă înregistrați și genunchii încep să tremure. Managerul centrului de fitness vă va arăta în jur, între mârâiturile acestor bărbați ai căror mușchi se umflă și se contractă pe piele atunci când fac mișcare. Te uiți cu uimire la cei la care speri să te alători cândva, așezându-te confortabil lângă oamenii care își desfășoară repetițiile cu ochii închiși în oglindă, privindu-și propriile corpuri cu un fel de închinare de face greutăți să vă facă să pierdeți în greutate pervertită.

face greutăți să vă facă să pierdeți în greutate

Pentru o lungă perioadă de timp, s-a crezut că exercițiile cardiovasculare te-au făcut să slăbești în timp ce exercițiile de rezistență, cum ar fi ridicarea greutăților, te-au determinat să te îngrași prin întărirea mușchilor. Drept urmare, cei care nu doreau să se îngrașe chiar dacă era vorba de mușchi tindeau să opteze pentru o rutină cardiovasculară completă.

Cum să faceți masă și să pierdeți în greutate

Dar, desigur, am greșit totul. Un studiu publicat recent în JAMA Cardiology a analizat efectul exercițiilor aerobice și de rezistență asupra țesutului adipos al inimii. Ai inteles?

face greutăți să vă facă să pierdeți în greutate

Nu vă faceți griji, nici noi. Practic, studiul a arătat că, atunci când vine vorba de arderea grăsimilor, nu ar trebui să ne petrecem timpul alergând pe o bandă de alergat. Ridicarea greutăților este cheia pentru arderea grăsimilor și, prin urmare, pierderea în greutate.

Care este cel mai bun exercițiu pentru pierderea în greutate ?

Condus de o echipă de cercetători din Danemarca, studiul a analizat datele de la 50 de participanți care au fost repartizați aleatoriu într-un program de instruire de 12 săptămâni trei antrenamente pe săptămână timp de 45 de minute. Rezultatele lor au fost comparate cu cele ale persoanelor care nu au exercitat.

face greutăți să vă facă să pierdeți în greutate

Exercițiul de rezistență nu numai că reduce riscul de boli de inimă prin arderea grăsimilor stocate în inimă, ci îl face și mai repede decât cardio. Prin urmare, programele de antrenament trebuie să includă atât exerciții aerobice, cât și exerciții de rezistență pentru a fi pe deplin benefice și eficiente.

Antrenament pentru Masa Musculara - Fara Echipament

Cardio are, de asemenea, propriul element de antrenament de rezistență, în timp ce haltere are și elemente cardiovasculare. Dar ideea că antrenamentul de forță te îngrașă în timp ce cardio te ajută să slăbești nu este altceva decât un mit.

Cele mai bune croșete pentru pierderea în greutate rapid acasă!

Prin urmare, știm acum că trebuie să le încorporăm pe ambele în rutina noastră sportivă. Cu toate acestea, iată câteva dintre motivele pentru care antrenamentul de rezistență este mai bun decât exercițiile cardiovasculare.

Îți antrenezi tot corpul deodată În timp ce activitățile cardiovasculare au capacitatea de a îmbunătăți sănătatea inimii și starea generală de fitness prin arderea grăsimilor, antrenamentul de rezistență are, de asemenea, toate aceste beneficii Ridicarea greutății și alte exerciții de rezistență nu se concentrează doar asupra anumitor mușchi, ci încorporează și mișcări pentru întregul corp.

Toată lumea ar fi fost fericită fără să sufere, nu ar exista obezitate și nici anorexie, toată lumea ar fi arătat că visau și fiecare vis ar fi fost realizat în câteva luni. Tristul adevăr este: Pentru a pierde grăsime sau greutate, sau împachetați mușchii, totul se reduce la un punct cheie, cea mai grea parte dintre ele, care este: Dieta și cât de inteligent sunteți cu Dieta dvs. Acest lucru diferă un sportiv de succes de un tip care pierde timpul la sală și nu face nimic, nu este vorba despre cât de greu te antrenează, este despre cât de deștept ești cu dieta ta, asta face ca acele vise să fie imposibile pentru unii, ei antrenează și antrenament și antrenament și în final, pur și simplu își încurcă dieta. A face Cardio sau a ridica greutăți nu va funcționa niciodată pentru dvs.

Aceasta înseamnă că, atunci când faci un exercițiu cu brațele, nu doar îți exerciți bicepsul, arde fotografii de grăsime și îți îmbunătățești postura și îți întărești oasele.

Dacă ținem cont de faptul că lucrăm din ce în ce mai mult, că petrecem cea mai mare parte a timpului stând la un birou privind fix ecranul unui computer, efectele acestei poziții asupra figurii noastre sunt uimitoare. Aproape toți ne obișnuim cu o postură teribilă care poate duce la dureri grave în viitor, în special în spate, șolduri, umeri și gât.

face greutăți să vă facă să pierdeți în greutate

Antrenamentul de rezistență planificat cu atenție vă poate ajuta să vă îmbunătățiți calitatea vieții și să vă oferiți forța și echilibrul pentru a vă ridica și a ieși din scaun fără asistență.

Obțineți o siluetă tonifiată și subțire Deși antrenamentul de forță nu arde la fel de multe calorii ca antrenamentul cardiovascular, este mai eficient pentru mușchii activi care ard mai multe calorii în repaus, inclusiv grăsimi.

Întrebări frecvente despre pierderea în greutate

În plus, ridicarea greutăților îmbunătățește metabolismul, deoarece corpul lucrează pentru recuperarea mușchilor. Câștigă sănătatea oaselor Unul dintre principalele beneficii ale antrenamentului de rezistență este efectul său asupra sănătății oaselor. Osteoporoza pare a fi o boală a persoanelor în vârstă, dar acest lucru ar trebui să îngrijoreze toată lumea, deoarece se estimează că opt milioane de femei și două milioane de bărbați suferă de aceasta.

  • Bacsis Creșterea și pierderea în greutate sunt două obiective diferite care implică căi diferite de succes.
  • Compresia rece pentru a arde grăsime
  • Întrebări frecvente despre pierderea în greutate Pierderea în greutate poate fi o afacere frustrantă.
  • Pierderea în greutate și menținerea în greutate e te un proce continuu.
  • Cum să faceți masă și să pierdeți în greutate - Sănătate -

Pe măsură ce oasele devin mai fragile și susceptibile la fracturi, sunt mai susceptibile de a se rupe de la o mică cădere. Din fericire, antrenamentul de rezistență pune presiune pe oase, ceea ce determină celulele să acționeze.

face greutăți să vă facă să pierdeți în greutate

Numeroase studii au arătat că antrenamentul cu greutăți joacă un rol important în încetinirea pierderii osoase și chiar în formarea oaselor. Acest lucru îl face un instrument extrem de eficient pentru a compensa deteriorarea masei osoase din cauza vârstei.

Ațiputeafiinteresat