Ardeți grăsimea de pe burtă

ardeți grăsimea de pe burtă

Cum ard grasimea de pe coapse?

ardeți grăsimea de pe burtă mă simt prea mult pentru a pierde în greutate

Din acest motiv trebuie sa exploram ce putem face exact pentru abordarea corecta a situatiei. Anumite zone retin grasimea mai usor. Cum o ardem?

7 alimente care ard grăsimea de pe abdomen

Sa luam ipotetic doua situatii: Alex si Maria. Amandoi au muncit mult pentru a slabi timp de cateva luni si au progresat destul de bine insa perioada asta grozava pare a se termina. Maria nu poate intelege de ce i s-a subtiat frumos partea superioara a corpului insa coapsele si fundul nu vor sa ardeți grăsimea de pe burtă imbunatatiri. Sigur te regasesti si tu intr-un dintre situatii.

De ce nu ard grasimea de pe abdomen sau picioare si fund? Ardeți grăsimea de pe burtă tu, exista cateva motive specifice pentru care anumite zone ale corpului slabesc mai usor decat altele si de ce grasimea din alte zone pur si simplu nu vrea sa se dea disparuta.

Cum ard grasimea de pe burta, fund si coapse?

Daca esti barbat, sansele sa te fi chinuit cu datul burtii jos si in special cu grasimea din zona abdomenului inferior si oblicii si a grasimii din zona lombara sunt destul de mari. Daca esti femeie, probabil ca ti-au dat batai de cap coapsele, fundul si bazinul, nu?

Nu-ti face griji. Sa vedem deci… Stiinta din spatele slabirii Stim deja ca slabirea si ingrasarea sunt guvernate de un principiu destul de simplu: echilibrul energetic.

Echilibrul energetic reprezinta relatia dintre energia cu care ne hranim organismul si energia pe care o consumam.

ardeți grăsimea de pe burtă cum să pierzi grăsimea coapsei buric

Dupa cum probabil stii, este masurata in calorii. Ideea e clara si simpla: scaderea in greutate presupune sa arzi mai multa energie decat consumi si cresterea in greutate atat prin grasime cat si prin masa musculara necesita exact opusul: un consum mai mare decat arzi. Poti sa mai privesti situatia si asa: zilnic, corpul tau depoziteaza grasime atunci cand mananci si arde grasime atunci cand nu mai are energie din alimentatie.

ardeți grăsimea de pe burtă celulele de grăsime pierd

Depozitele de grasime reprezinta pur si simplu depozite de energie si, cum corpul nu poate crea energie in exces din nimic, acestea nu pot creste daca organismul nu primeste energie aditionala pentru depozitare peste cat ar putea arde surplus nu pierderea în greutate bs. Din acest motiv studiile au aratat ca atata timp cat mancam mai putin decat ardem slabim indiferent ca tinem o dieta cu multi carbohidrati sau cu una low carb mentionez asta pentru ca multi cred ca secretul slabirii consta in dietele low carb.

Reamintesc de renumitul caz al profesorului Mark Haub care a slabit cam 12kg cu dieta cu junk foodmancand numai dulciuri si prostii dar mentinand deficitul caloric. Stiu, si eu inca mai ridica spranceana cand citesc despre cazuri de genul asta, doar ca deja de un deceniu studiile ne tot confirma ca, fara indoiala, echilibrul energetic, operand conform primei legi a termodinamicii, reprezinta mecanismul de baza care regleaza depozitarea si reducerea grasimii corporale.

Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid

Stiinta simpla a arderii grasimii rezistente Atunci cand mananci organismul descompune alimentele in mai multe substante si elibereaza insulina in sange pentru transportul nutrientilor catre celule.

Atunci cand esti in aceasta stare de hranire, nu are loc procesul de ardere a grasimilor si, in functie de cat de mult mananci, asta poate dura cateva ore. Mecanismul are sens din punct de vedere fiziologic. De ce ar trebui corpul sa arda grasime pentru energie cand primeste tot ce are nevoie din mancare?

ardeți grăsimea de pe burtă pierderea efectelor de grăsime corporală

Nu are niciun motiv de fapt si tine de grasimea valoroasa atunci cand energia din mancare se termina. Pana in acel motiv, in timp ce nutrientii sunt absorbiti, nivelurile de insulina scad si corpul simte ca energia de dupa masa i se termina. De cele mai multe ori corpul se indreapta spre arderea depozitelor de grasime pentru a-si indeplini necesarul de energie.

Zi dupa zi, jongleaza intre cele doua stari de depozitare a nutrientilor consumati si arderea depozitelor in momentul in care rezervele sunt terminate. Aceste molecule calatoresc prin sange si se leaga de receptori pe celulele adipoase, ceea ce genereaza eliberarea energiei depozitate in celule pentru a fi arse drept combustibil.

Cum pot sa ard grasimea de pe abdomen? De către 12 Asta este obiectivul major al celor care vin la sala. In general, daca se poate, sa ardem doar grasimea de pe abdomen, nu-i asa? Pentru a asigura rezultate maxime in arderea grasimilor, trebuie sa inveti cum ajungi sa ai tesut adipos. Slabirea si arderea grasimilor nu reprezinta unul si acelasi lucru.

Celulele de grasime au doua tipuri de receptori pentru catecolamine: alpha si beta-receptori. Pe scurt, beta receptorii accelereaza mobilizarea grasimilor, in timp ce alpha receptorii o incetinesc. Prin urmare, cand slabesti, imediat incepi sa vezi reducerea maselor de grasime care contin preponderent beta receptori, insa masele de celule adipoase care contin mai multi alpha receptori vor raspunde mult mai greu la strategiile tale.

ardeți grăsimea de pe burtă evoluție pierdere în greutate weirton wv

Pentru majoritatea barbatilor, asta inseamna ca slabirea va merge usor in zon bratelor, umerilor, pieptului, fetei si picioarelor si mai lent in zone gen abdomen sau zona lombara. Bine, bine, dar cum facem totusi sa scapam de graimea asta rezistenta?

Sa vedem care sunt strategiile pentru arderea grasimii care ne enerveaza pe toti. Pur si simplu urmeaza o dieta adecvata si un program de antrenament potrivit, au rabdare si gata, arata grozav. Totusi, asemenea persoane sunt minoritare. Oricum, cu cat slabesti mai mult, cu atat observi ca slabirea devine tot mai dificila. Sunt o multime de motive pentru care poti atinge stagnarea, insa unul major este acela ca odata ce reduci grasimea corporala, ramai mai mult cu grasimea aia rezistenta.

Din motivul asta, cand vrei sa slabesti sau sa te definesti, este bine sa faci totul in mod natural si sigur pentru sustinerea organismului. Din acest motiv majoritatea persoanelor care se antreneaza pe stomacul gol o fac dimineata, dupa peste 8 ore de la ultima masa. Daca nu poti face asta, atunci iti recomand sa nu consumi mai mult de g de proteine proteina din zer este cam cea mai buna pentru ca este procesata cel mai rapid alaturi de cativa carbohidrati si grasimi 10g sau mai putin si asteapta cam ore pana sa te antrenezi.

In urmatoarul articol dezbatem si restul metodelor pentru arderea grasimii din zonele rezistente.

Ațiputeafiinteresat