Pierderea în greutate creveți se amestecă fry

Pierde greutate cu aceste retete gustoase se amestecă-prăji → Community

Creșteți proteinele, dar urmăriți caloriile Este greu să găsești o masă mai bogată în nutrienți decât un amestec de legume.

pierderea în greutate creveți se amestecă fry

Legumele sunt atât de scăzute de calorii, încât chiar dacă doriți să le serviți peste orez - ceea ce poate dubla sau tripla caloriile totale - veți avea totuși o masă care se încadrează într-un plan de scădere în greutate. De asemenea, un amestec de prăjituri se păstrează bine în frigider într-un recipient etanș, deci faceți un lot suficient de mare pentru a avea resturi.

Se amestecă Fry-Fry peste orez

Friptura amestecată reține mai mulți nutrienți decât fierberea. Se amestecă Fry-Fry pierderea în greutate creveți se amestecă fry orez Un amestec de legume veggie poate sta pe cont propriu, dar este adesea servit peste orez, care poate quadrupla numărul de calorii.

pierderea în greutate creveți se amestecă fry

Veți obține calorii din 1 cană de orez alb gătit și calorii din orez brun. Puteți utiliza alte cereale, cum ar fi quinoa, dar este în același interval de calorii, cu de calorii pe cană.

pierderea în greutate creveți se amestecă fry

După ce ați adăugat o ceașcă de boabe în legumele dvs. Inclusiv cerealele integrale adaugă și aproximativ 40 de grame de carbohidrați, ceea ce este excelent pentru energie, dar poate fi prea mare dacă sunteți într-o dietă cu conținut scăzut de carbohidrați.

Creveți in unt

Puteți menține caloriile în jos folosind orez de conopidă în locul boabelor. Pulverizați conținutul de conopidă într-un procesor alimentar până când seamănă cu granule mici, apoi gătiți bucățile ricelike până se înmoaie, fie în cuptorul cu microunde, fie pe aragaz cu puțin ulei de măsline.

O cană de conopidă tocată are 27 de calorii.

  1. Dacă morcovii sunt prezenți în salată, asigurați-vă că adăugați ulei la el, deoarece conține o cantitate mare de vitamina A.
  2. CÂTE CALORII SUNT ÎNTR-O AGITARE VEGETALĂ - CALORII -
  3. Îndepărtați grăsimea buricului în 1 lună
  4. Sugar-free Coconut Creveți Rețetă
  5.  - У нее кольцо, которое принадлежит .
  6. Pierde greutate cu aceste retete gustoase se amestecă-prăji → Community
  7. Cum să ardeți grăsimea burtă atunci când este însărcinată

O ceașcă de măsurare deține mai multe bucăți mici ricelike decât bucățile tocate, ceea ce înseamnă că orezul de conopidă are mai multe calorii, dar nu va depăși 50 de calorii într-o porție de 1 cană. Calorii din condimente Cartofii prăjiți cu legume sunt aromate cu diverse combinații de bulion de pui, sos de soia, sos teriyaki, ulei de susan, usturoi și ghimbir, cu amidon adăugat ca îngroșător.

Calorii în legume

Caloriile pe care le veți obține din aceste ingrediente de sprijin variază, dar nu vă vor ucide bugetul de calorii. O linguriță de ulei de susan conține 40 de calorii.

  • Uleiul de gătit ales de dumneavoastră, cum ar fi legumele sau canola, pentru prăjire 1 lingură de creveți mari brute, curățate și dezvelite și dezghețate dacă sunt înghețate preparare Se amestecă făina de nucă de cocos cu condimente într-un vas puțin adânc.
  • Tofu și Broccoli Se amestecă Fry Acest amestec de legume vegetariene este delicios peste orez brun sau taitei asiatici.

Fiecare porție de amestecat se termină cu aproximativ 48 de calorii suplimentare din arome, ceea ce aduce masa ta la de calorii atunci când legumele sunt servite peste orez brun.

Veți obține, de asemenea, calorii suplimentare din uleiul pus în tigaie pentru gătit, așa că folosiți cea mai mică cantitate posibilă. Creșteți proteinele, dar urmăriți caloriile Puteți crește proteina din amestecul dvs.

pierderea în greutate creveți se amestecă fry

Pentru o porție de amestecat care conține 1 uncie de pui, veți adăuga 54 de calorii, în timp ce porțiile de carne de vită și carne de porc slabă cu 1 uncie au 58 și 71 de calorii. Veți primi doar 34 de calorii pe uncie de creveți și 20 de calorii într-o uncie de tofu.

  • Deoarece reţete sunt de obicei ambalate cu carne slaba si legume care găti rapid fără o grămadă de grăsimi.
  • Prăjitul cu creveți este un fel de mâncare versatil, ușor de făcut cu o mare varietate de legume.

Multe rețete solicită suficient pui sau carne de vită pentru a netima 3 uncii pe porție, așa că ai putea termina cu mult mai multe calorii.

Ațiputeafiinteresat