Efectul pierderii în greutate asupra timpului de 5k, EUR-Lex Access to European Union law

efectul pierderii în greutate asupra timpului de 5k

Referințe Alergarea vine natural pentru noi, oamenii. În lumea de astăzi, deoarece am dezvoltat mai multe moduri de transport pentru călătorii, alergarea a evoluat într-o formă populară de exerciții.

mesaje sănătoase ieftine pierdere în greutate pierde grăsime pe pieptul meu

Oferă numeroase beneficii pentru sănătate. Ajută la scăderea în greutate, întărește articulațiile și promovează rezistența 1.

バイオレンス・ジャック / ハーレムボンバー編 (es)

Cel mai bun mod de a beneficia de aceste avantaje este, desigur, să alergi. Dar cum alergi? Cum începi? Care este calea corectă de urmat? Găsiți răspunsuri la aceste întrebări în acest articol.

Cum să începeți să alergați Iată câteva sfaturi pentru a vă ajuta să începeți: 1. Fii motivat Shutterstock Motivația vine la oameni diferiți din surse diferite.

Trebuie să identificăm ceea ce îi motivează și să stabilim acel factor. Efectul pierderii în greutate asupra timpului de 5k indicații vă pot ajuta să rămâneți motivați să rulați în mod regulat: Vizionarea și citirea poveștilor motivaționale de fitness. Stabilirea obiectivelor săptămânale sau lunare de progres pe termen scurt și realizarea acestora.

Obiectivele pe termen lung vă pot ajuta, de asemenea, să depuneți eforturi pentru a le atinge. Obținerea unui partener de alergare care te împinge să alergi regulat.

Selectarea mediului ideal pentru alergare.

schimbarea pierderii în greutate în perioade pierderea grasimilor de balet

Acestea includ echipamente adecvate, muzică etc. Factorii motivanți pot varia de la o persoană la alta. Dar, așa cum spun adesea alergătorii experimentați, motivația este supraevaluată, disciplina este cheia.

  • Este ajutorul cafelei în pierderea în greutate - Categorii populare
  • Pierderea în greutate în nou- născutul de alăptare
  • Nu esti singur.

Găsește-ți locul Alegeți locul potrivit în conformitate cu obiectivele, siguranța și adecvarea dvs. Încălzire Shutterstock Este recomandat să faceți o rutină adecvată de încălzire înainte de a atinge intensitatea maximă.

O rutină dinamică de încălzire face ca circulația inimii și a sângelui să funcționeze, să stabilească mușchii pentru o performanță mai bună și să reducă șansele de rănire sau de rupere 2. Exercițiile de încălzire ar putea include mers rapid, ghemuit cu greutate corporală, sărituri la fața locului, genunchi înalți, alergări intermitente etc.

Începeți cu metoda Run-Walk Metoda Run-Walk este ideală pentru cineva care nu a alergat de mult timp. Implică perioade intermitente de mers și alergare. De exemplu, puteți începe mergând timp de 90 de secunde, urmat de alergare timp de 60 de secunde.

Continuă să alternezi. Utilizați un formular de rulare adecvat Shutterstock Oamenii se rănesc adesea din cauza unei forme de rulare necorespunzătoare.

Cum se bea apă de lămâie pentru a slăbi

Urmarea acestor indicații vă poate ajuta să evitați acest lucru: Păstrați-vă corpul relaxat și vertical cu o postură stabilă. N-ar trebui să existe rigiditate nicăieri.

Țineți gleznele blocate și genunchii ușor îndoiți. Țineți capul în poziție verticală cu ochii focalizați drept înainte. Faceți pași scurți care aterizează în centrul masei corpului, cu piciorul mijlociu lovind mai întâi pământul și nu degetul de la picioare sau călcâiul. Acest lucru ajută corpul să utilizeze eficient mecanismul arcului picioarelor.

Ține pieptul în afară și umerii în poziție verticală. Brațele trebuie să formeze un unghi de 90 de grade la coate. Ei trebuie să se miște aproape de corp.

Pe măsură ce alergi în mod regulat, memoria musculară te ușurează. Veți ajunge la un punct în care nu trebuie să depuneți un efort mental conștient pentru a alerga. O formă de rulare adecvată asigură, de asemenea, performanțe mai bune prin îmbunătățirea economiei de rulare 3.

22 Cele mai bune ceaiuri pe care ar trebui să le beți pentru pierderea în greutate

Aleargă mai mult Alergarea pe distanțe lungi de echilibru ajută la construirea unei rezistențe imense. Astfel de alergări au nevoie de rezistență fizică extraordinară, putere mentală și capacitate aerobă. Alergarea pe distanțe lungi în mod regulat ajută la îmbunătățirea acestor variabile 45.

Deveniți mai rapid Shutterstock Alergarea rapidă și capacitatea de a parcurge distanțe mari ajută la construirea puterii explozive. Astfel de curse au nevoie de o agilitate extraordinară, cadență, accelerație și capacitate aerobă.

Cursurile mai rapide contribuie la îmbunătățirea extraordinară a capacității aerobe 6. Alege o cursă Puneți-vă în vizor un eveniment de curse viitoare. Indiferent dacă vă place să alergați în regim constant sau să participați la curse, participarea la evenimente de curse vă va ajuta să rămâneți concentrat și în concordanță cu antrenamentul și nutriția. Stabiliți un obiectiv Un obiectiv bine definit îl menține pe cel concentrat pe atingerea efectul pierderii în greutate asupra timpului de 5k.

Dacă doriți să câștigați o cursă de 5K în următoarele 6 luni, vă veți antrena, mânca și veți gândi în consecință.

  • Cum se bea apă de lămâie pentru a slăbi - Sănătate -
  • Burner de grăsime yang paling bagus
  • Avertizare Alergarea este o modalitate excelentă de a pierde în greutate, de a arde mai multe calorii pe unitate de timp decât orice altă formă de exerciții aerobe.

Alege-ți echipamentul Shutterstock Selectați tipul potrivit de șepci, pantaloni scurți, lenjerie intimă, bluze, genunchi, șosete etc. Alege pantofii potriviti Luați în considerare terenul pe care doriți să alergați și căutați pantofi care să se potrivească acelui teren. Încercați câteva perechi într-un magazin și rulați în ele.

Alegeți o pereche pe care o considerați confortabilă pentru a alerga. Alege șosetele potrivite Evitați șosetele din bumbac, deoarece acestea înmoaie multă umezeală și pot provoca și vezicule la picioare. Șosetele mixte sintetice din nailon, lycra spandex etc.

Alegeți lista de redare preferată Pregătirea listei de redare a muzicii preferate vă va menține în mișcare în timpul alergărilor. De asemenea, va face alergarea mai distractivă. Carry Timing Devices Purtarea de ceasuri digitale sau cronometre vă va ajuta să vă evaluați performanța și să faceți îmbunătățiri.

fatloss peangsing badan pierdere în greutate masivă într- o lună

Alimentează-ți corpul O alimentație adecvată asigură performanțe optime și reduce oboseala. Trebuie să includeți carbohidrați complecși în toate mesele pentru un aport constant de energie.

Planul de dietă cu apă de lămâie Apa de lămâie a fost foarte multă în mass-media în ultima vreme. Consumul de lămâie pentru slăbit sau consumul de suc pentru detoxifiere este o practică obișnuită. Acest fruct a apărut ca un arzător natural de grăsimi și un ajutor digestiv. Susținătorii spun că apa cu lămâie crește metabolismul, curăță ficatul și crește sănătatea generală, dar puteți avea cu adevărat încredere în aceste afirmații?

Puteți avea carbohidrați cu digestie rapidă, cum ar fi bananele, apa cu glucoză și prăjiturile de fulgi de ovăz, pentru o alimentare constantă de energie înainte, prin și după postare 7. Evitați alimentele picante în noaptea dinaintea zilei de alergare pentru a preveni supărarea stomacului. Chiar și sucul de sfeclă roșie ajută.

Cum să începeți să alergați

Îmbunătățește mecanica de alergare la alergători 8. Trebuie să aveți mese pre, intra și post-alergare pentru o mai bună performanță și recuperare. Proteinele cu absorbție rapidă pot fi adăugate la masa post-alergare pentru a asigura o repunere rapidă a glicogenului. În timpul alergării, corpul pierde multă apă și electroliți prin transpirație.

burnerul de grăsime ripper indonezia pierdere în greutate somerset ky

Prin urmare, consumați o cantitate adecvată de apă înainte și în timpul alergării pentru a evita deshidratarea și oboseala. Acest lucru ne aduce la o întrebare importantă. Poți fugi să slăbești? Shutterstock Pentru a slăbi, trebuie să urmezi o dietă cu deficit caloric.

EUR-Lex Access to European Union law

Atât alergarea în regim constant, cât și cursa consumă multe calorii. Acestea se adaugă deficitului de calorii prin creșterea cheltuielilor cu energia 9. Iată câteva indicii: Numărați-vă caloriile arse Caloriile arse în timpul alergării ar depinde de o serie de factori precum greutatea persoanei, capacitatea lor aerobă, distanța alergării etc. Cu cât este mai mare capacitatea aerobă a alergătorului, cu atât mai puține calorii arse. Păstrarea unei evidențe estimate a caloriilor arse prin ceasuri de fitness și alte dispozitive ajută la îmbunătățirea și planificarea dietei.

Evitați creșterea în greutate a Runnerului Alergatul îi face pe oameni să se simtă foarte flămânzi. Oamenii presupun adesea că, din moment ce aleargă mult, nu vor îngrasa.

5 pași pentru Slăbire Rapidă

Acest lucru poate duce la supraalimentare, determinând creșterea în greutate a alergătorului. Ținerea evidenței caloriilor arse în timpul alergării și slimming ceai în ucraina propriei diete în consecință pot ajuta la evitarea creșterii în greutate.

Diferite forme de alergare implică diferite fibre musculare, sisteme energetice, tehnici, strategie și planificare. S-ar putea să vă întrebați cum puteți începe să alergați dacă nu sunteți în formă sau supraponderal.

Derulați în jos la următoarele secțiuni pentru a găsi răspunsurile. Cum să începeți să alergați dacă sunteți supraponderal Dacă sunteți supraponderal și doriți să fugiți pentru a slăbi aceste kilograme, trebuie să luați în considerare puterea corpului inferior. Alergarea cu o parte superioară a corpului grea pune stres pe partea inferioară a corpului, provocând probleme precum durerea la genunchi. Dacă este posibil să se întâmple acest lucru, este mai bine să începeți prin a pierde în greutate cu o dietă cu deficit de calorii, antrenament de rezistență și ciclism în stare de echilibru.

Poți trece treptat la alergare după ce ai slăbit și ai o masă musculară decentă.

cum de a elimina pata de grăsime din material pierderea severă de pierdere în greutate demență

Cum să începeți să alergați când nu mai aveți formă A alerga complet când nu sunteți în formă poate provoca disconfort în viața normală și chiar duce la răniri. Construiește rezistență, viteză și putere într-un mod pas cu pas. Amintiți-vă, doriți să faceți din asta un obicei pe tot parcursul vieții.

quest bars stop pierdere în greutate fum țigări pentru a pierde în greutate

Semimaratonele, maratoanele etc. Principala sa caracteristică este consistența suprafeței. Acest lucru face mai ușor alergarea cu pași constanți, fără a vă concentra pe teren. Unii indivizi cred că alergarea pe beton ar putea răni genunchii.

Este ajutorul cafelei în pierderea în greutate. Pierderea în greutate a cafelei javita

Nu este adevarat. De fapt, depinde de o serie de alți factori, cum ar fi forma de alergare, problemele de sănătate care stau la baza și nutriția.

Banda de alergare care rulează Shutterstock Banda de alergat are diverse caracteristici. Acestea includ variații ale vitezei de mișcare, pantei și consistenței suprafeței. Puteți schimba toate acestea făcând clic pe un buton.

Ațiputeafiinteresat