Pierderea în greutate acsm pe săptămână

Cât timp ar trebui să lucrez pentru a scădea în greutate?

Pierdere în greutate Colegiul American de Medicină Sportivă este recunoscut ca una dintre autoritățile de top în ceea ce privește exercițiile fizice și pierderea în greutate. ÎnACSM a lansat un set revizuit de linii directoare de exerciții care includ recomandări specifice privind timpul și intensitatea pentru exerciții cardiovasculare, flexibilitate, rezistență și neuromotorii Împreună cu liniile directoare actualizate pentru exerciții, ACSM oferă instrucțiuni clare cu privire la cât de multă activitate fizică este necesară pentru pierderea în greutate și întreținere Exercițiu cardiorespirator Potrivit ACSM, ar trebui să efectuați un minim de de minute pe săptămână de exerciții cardiorespiratorii de intensitate moderată.

Această recomandare poate fi îndeplinită prin parcurgerea a 30 până la 60 de minute de exerciții de intensitate moderată în aproximativ cinci zile pe săptămână.

Cât de mult exercițiu de a pierde în greutate? Pierdere în greutate acsm pe săptămână. Cât de mult pot pierde arderea a 1.

Ca alternativă, puteți efectua între 20 și 60 de minute de exerciții cu intensitate viguroasă în aproximativ trei zile pe săptămână. ACSM subliniază că cantitatea zilnică necesară poate fi împărțită pe tot parcursul zilei. Potrivit ACSM, ar trebui să efectuați un minim de de minute pe săptămână de exerciții cardiorespiratorii de intensitate moderată.

pierderea în greutate acsm pe săptămână

Exercițiu de rezistență Antrenamentul de rezistență pentru fiecare grup muscular principal trebuie efectuat două până la trei zile pe săptămână, cu o varietate de exerciții și echipamente. Efectuarea a două până la patru seturi ale fiecărui exercițiu, cu opt până la 12 repetări pe set în ordine, vă va îmbunătăți puterea și puterea musculară.

ACSM sugerează o pauză de cel puțin 48 de ore între sesiunile de antrenament de rezistență pentru a da mușchilor timp de recuperare.

Related Content

Exercițiu de flexibilitate Exercițiile de întindere trebuie făcute cel puțin două până la trei zile pe săptămână. Intinderile statice, dinamice, balistice și PNF sunt considerate eficiente.

pierderea în greutate acsm pe săptămână

Țineți fiecare întindere timp de aproximativ 10 până la 30 de secunde până la tensiunea ușoară sau disconfortul. Repetați fiecare întindere de două până la patru ori până acumulați 60 de secunde pe întindere.

pierderea în greutate acsm pe săptămână

Înainte de întindere, ACSM sugerează să faceți o baie fierbinte sau să efectuați o activitate aerobă ușoară. Exercițiile de flexibilitate sunt cele mai eficiente atunci când mușchii sunt calzi.

Avertizare Există mai multe moduri de a pierde șase kilograme în două săptămâni. Indiferent dacă te gândești să îndeplinești un obiectiv pentru o ocazie specială sau să păstrezi șase kilograme pentru totdeauna, alege o metodă care să funcționeze pentru tine. Pierderea a șase kilograme în două săptămâni poate fi dureroasă, descurajantă sau chiar scumpă.

Exercițiile de întindere trebuie făcute cel puțin două până la trei zile pe săptămână. Exercițiu neuromotor Exercițiile neuromotorii - cunoscute și sub numele de exerciții funcționale - au făcut parte din actualizările din Îmbunătățesc funcția fizică și stabilitatea.

pierderea în greutate acsm pe săptămână

Exercițiile ar trebui să implice abilități motorii, antrenament proprioceptiv și activități cu mai multe fațete, cum ar fi tai chi și yoga, ar trebui să se facă două-trei zile pe săptămână timp de 20 până la 30 de minute.

Pierdere în greutate ACSM sugerează până la de minute pe săptămână de activitate fizică de intensitate moderată pentru scăderea în greutate 2. Pentru majoritatea oamenilor, acest lucru se reduce la 30 de minute de exercițiu cinci zile pe săptămână.

pierderea în greutate acsm pe săptămână

Oamenii care doresc o slăbire modestă vor avea nevoie de ceva mai mult de de minute pe săptămână. Cei care doresc pierderea în greutate semnificativă din punct de vedere clinic vor trebui să depășească valoarea de de minute.

pierderea în greutate acsm pe săptămână

ACSM sugerează până pierderea în greutate acsm pe săptămână de minute pe săptămână de activitate fizică de intensitate moderată pentru pierderea în greutate 2.

Ațiputeafiinteresat