Cum să luați stați și ardeți grăsimea

Ardeți grăsimea burții fără exerciții fizice sau dietă - Sfaturi -

Account Options

Twin pierde în greutate A avea un exces de grăsime din burtă nu poate fi doar nedorit, dar este adesea cea mai grasă pentru noi de pierdut. A avea o cantitate mică nu este o problemă, dar prea mult poate reprezenta un risc serios pentru sănătate. Într-adevăr, a avea multă grăsime în zona abdominală poate fi destul de periculos, deoarece este legat de o serie de afecțiuni cronice.

pierderea în greutate în nou- născutul de alăptare pierderea în greutate amish

Există două tipuri de grăsime abdominală: grăsime viscerală și grăsime subcutanată. Grăsimea subcutanată este cea pe care o puteți vedea și este moale la atingere.

Grasimile din dieta care ajuta la arderea excesului de grasime pe corp - Ceai

Celălalt tip de grăsime - grăsimea viscerală - este genul care vă înconjoară organele, iar dacă aveți prea mult din acestea crește riscul de a dezvolta boli de inimă, diabet de tip 2 și chiar cancer. Deci, cum schimbi acea anvelopă de rezervă încăpățânată? Ei bine, pentru a pierde grăsimea de pe burtă trebuie să slăbești în general; din păcate, nu poți viza doar grăsimea de pe burtă. Există multe modalități diferite de a arde excesul de grăsime, dar cel mai important factor este să vă asigurați că ardeți mai multe calorii decât consumați, mâncând sănătos și făcând mișcare.

În acest articol, vă explicăm când ar trebui să vă faceți griji cu privire la grăsimea din burtă și să vă împărtășim câteva sfaturi pentru a reduce acest exces de greutate greu de schimbat.

Cât este prea mult? Cu toții avem grăsime în corp.

7 sfaturi despre cum să ardeți grăsimea corporală

Este necesar ca noi să funcționăm normal, iar cercetările efectuate de Diabetes Care indică faptul că grăsimile subcutanate pot avea chiar un rol protector. Cu toate acestea, nivelurile ridicate de grăsime subcutanată sunt adesea corelate cu o mulțime de grăsime viscerală. Adică, dacă ai multe grăsimi pe care le poți vedea, este probabil să ai și multe pe care nu le poți - și care pot fi foarte dăunătoare.

Cantitatea de grăsime pe care o aveți este de obicei afectată de factorii de stil de viață, dar motivele genetice și medicale pot contribui și ele. Este mai probabil să aveți exces de grăsime dacă: Îți petreci mult timp așezat Nu faci suficient exercițiu Nu aveți prea multă masă musculară Mănânci mai multe calorii decât arzi Până acum este evident, dar cum poți să știi când acea greutate suplimentară din jurul mijlocului tău a devenit un risc pentru sănătatea ta?

Un loc bun pentru a începe este prin măsurarea taliei. Opțiunile NHS sugerează să vă măsurați talia găsind partea inferioară a coastelor și partea superioară a șoldului și înfășurând o bandă de măsurare în jurul taliei între aceste două puncte.

O măsurătoare mai mare de 34 inci la femei și mai mare de 40 inci la bărbați, vă pune probabil un risc foarte mare de a dezvolta o boală cronică. O altă măsurătoare pe care o puteți lua este indicele de masă corporală IMC. Puteți utiliza calculatorul IMC NHS ca indicator al faptului că sunteți subponderali, cu o greutate sănătoasă, supraponderală sau obeză.

Scapă de grăsime

Există limitări la această rhodiola rosaa revizuire, deoarece IMC pentru adulți nu ia în considerare vârsta, sexul, etnia sau masa musculară; toate acestea vă pot afecta rezultatul. De asemenea, nu ține cont de locul în care este distribuită grăsimea dvs. Există o diferență semnificativă între a avea prea multă grăsime viscerală și a avea un plus de grăsime abdominală.

Dacă aveți o circumferință a taliei mai mică de 31,5 inci dacă sunteți femeie sau mai mică de 37 inci dacă sunteți bărbat, probabil că nu trebuie să vă faceți griji cu privire la grăsimea corporală generală.

  1. Pierderea în greutate ete un obiectiv foarte comun pentru ănătate: mai mult de jumătate dintre americani conideră că acet lucru ete important pentru ei.
  2. Oglinda oglindă 7 zile subțire
  3. Sfaturi pentru arderea grăsimii abdominale – Psihomedica Cluj

Ca un ghid aproximativ, în Marea Britanie, dacă sunteți femeie și purtați o mărime de 14 sau mai puțin și o mărime de 10 sau mai puțin în SUA, este puțin probabil să aveți o cantitate periculoasă de grăsime. Cura de slabire Există o corelație între mărimea porțiilor crescute și greutatea crescută. Dimensiunile porțiilor au crescut din aniiîn special în țările dezvoltate precum SUA, iar greutatea a crescut în consecință. Creșterea în greutate este cauzată atunci când consumați mai multe calorii decât ardeți și porții mai mari de alimente conțin mai multe calorii.

pierdere în greutate brățară dr oz pierderea în greutate râul ross

Reducând dimensiunea porției, ar trebui să puteți reduce aportul caloric și să începeți să scăpați de grăsimea încăpățânată din burtă. Pentru a pierde în greutate trebuie să mâncați o dietă sănătoasă și echilibrată, cu un deficit caloric mic.

Puteți face acest lucru urmând Ghidul Eatwell, care prezintă diferitele cantități de alimente pe care ar trebui să le consumați din diferitele grupuri de alimente. Acest lucru vă poate ajuta să realizați o dietă sănătoasă și echilibrată.

Cum să pierzi grăsimea de pe burtă acasă:

Pentru a mânca o dietă sănătoasă și echilibrată ar trebui: Mănâncă cel puțin cinci porții de fructe și legume diferite pe zi Cum să luați stați și ardeți grăsimea de bază pe carbohidrați cu amidon, cum ar fi orez, cartofi și paste Includeți câteva produse lactate sau alternative lactate, cu conținut scăzut de grăsimi și cu conținut scăzut de zahăr, atunci când este posibil Încercați să mâncați în zeii promite că pierderea în greutate regulat fasole, leguminoase, pește, ouă, carne și alte proteine Țintește cel puțin două porții de pește gras, cum ar fi somonul, pe săptămână Utilizați uleiuri și produse tartinabile nesaturate și numai în cantități mici Limitați consumul de alimente bogate în grăsimi, sare și zahăr Bea pahare de apă pe zi Pentru a crea un deficit caloric mic, British Nutrition Foundation vă sugerează: Fierbeți sau aburi mâncarea în loc să prăjiți Alegeți bucăți slabe de carne, cum ar fi piept de pui sau coapsă de porc Mănâncă mai multe fasole și leguminoase.

Sunt alternative bune la carne, deoarece sunt sărace în grăsimi și bogate în fibre, dar sunt totuși o sursă bună de proteine Citiți informațiile nutriționale de pe etichetele alimentelor și concentrați-vă asupra cantității de grăsimi, saturați, zaharuri și sare pe care le conțin Reduceți consumul de alcool; o bere are la fel de multe calorii ca un pachet de chipsuri, iar alcoolul este un stimulent, astfel încât să vă poată crește pofta de mâncare pe termen scurt Cât mănânci și ce mănânci, joacă un rol cheie în slăbirea - care este singura modalitate de a scăpa de grăsimea încăpățânată din burtă.

cel mai bun supliment de arzător de grăsime pentru începători concerta provoca pierderea in greutate la adulti

Așadar, respectarea liniilor directoare stabilite de Ghidul Eatwell vă va ajuta să mâncați o dietă mai sănătoasă și mai echilibrată și ar trebui să vă permită să slăbiți. Deși este important să reduceți cantitatea de alimente pe care le consumați pentru a pierde în greutate, nu ar trebui să vă limitați prea mult caloriile.

Cum să ardeți grăsimea suplimentară a corpului

Dietele care sunt extrem de scăzute în calorii pot avea efecte negative pe termen lung asupra sănătății dumneavoastră. Exercițiu Cum să luați stați și ardeți grăsimea stil de viață sedentar vă poate determina să câștigați grăsime din burtă, deoarece nu ardeți suficiente calorii. Dacă aveți o slujbă care implică ședere toată ziua și dacă nu faceți mișcare, este mai probabil să aveți un exces de grăsime inferioară a abdomenului.

Ațiputeafiinteresat