Mănâncă tort și pierde în greutate.

Mănâncă tort și pierde în greutate: 9 tratamente mai sănătoase pentru persoanele care fac dietă

Alegerea Reader

Mănâncă tort de ciocolată la micul dejun pentru a slăbi? Distribuiți ¿Tort de ciocolată la micul dejun pentru a slăbi?

burner de grăsime mic b12 și injecții de crom poți să pierzi grăsime tare

Abonați-vă la Directo al Paladar México Într-o lume în care în fiecare săptămână apare o dietă care pare prea bună pentru a fi adevărată, ne îndoim adesea de veridicitatea ei. Potrivit cercetărilor de la Universitatea din Tel Aviv, consumul de desert la micul dejun vă poate ajuta să slăbiți.

Account Options

Dimineața este presupus cel mai bun moment pentru a consuma alimente dulci, deoarece este momentul în care metabolismul organismului este cel mai activ și avem restul zilei pentru a arde caloriile. Studiul a implicat de adulți considerat clinic obez, niciunul dintre ei nu era diabetic.

V-ați săturat să purtați kilogramele în plus?

Au fost împărțiți în două grupuri: unul a avut o dietă cu conținut scăzut de carbohidrați, care a inclus un mic dejun cu de calorii, celălalt grup a avut un mic dejun echilibrat de de calorii, care a inclus o prăjitură cu ciocolată. La mijlocul studiului de 32 de săptămâni, ambele grupuri pierduseră în medie 15 kilograme de persoană. Dar în a doua jumătate a studiului, grupul cu un mic dejun cu conținut scăzut de carbohidrați a recuperat în medie 10 kilograme de persoană, în timp ce cei care au luat desertul la micul dejun mănâncă tort și pierde în greutate pierdut încă 7 kilograme fiecare.

La sfârșitul studiului, participanții care au mâncat micul dejun de de calorii, a pierdut în medie cu 18 kilograme mai mult de persoană decât colegii lor. Deşi cele două grupuri au consumat aceleași calorii zilnice totale, pentru bărbați 1. Pofta lor de zaharuri și carbohidrați pentru restul zilei a fost mai intensă și, în cele din urmă, i-a determinat să înșele dieta.

1. Mergeți subțire:

Acest lucru sugerează, de asemenea, că grupul care a avut desert la micul dejun, vei avea mai mult succes în menținerea noii tale pierderi în greutate. Potrivit cercetătorilor, eliminarea completă a alimentelor dulci dintr-o dietă creează o dependență psihologică de aceste aceleași alimente pe termen lung. Micul dejun oferă energie pentru sarcinile zilei, ajută la funcționarea creierului și, prin urmare, activează metabolismul corpului Consumul de mic dejun este foarte important pentru pierderea în greutate și menținerea unei greutăți sănătoase.

indicele bmi pentru pierderea în greutate cum să vizați pierderea în greutate a sânilor

În plus, micul dejun este alimentul care reglează cel mai bine grelina, hormonul care îți dă senzația de foame. Având în vedere rezultatele studiului, cercetătorii speră să stabilească dacă compoziția mesei și a micului dejun au un impact pozitiv asupra pierderii în greutate pe termen scurt și lung sau dacă a fost vorba doar de numărarea caloriilor.

im va pierde meme de greutate multi slim ulotka

Una dintre cele mai mari provocări ale tuturor persoanelor care intră într-un regim de slăbire este mențineți-vă noua greutate pe termen lung. O dietă trebuie să fie realistă și echilibrată, să fie adoptat ca parte a unui nou stil de viață.

The Garfield Show - Fricosul/Noaptea Extrem De Lungă (Română)

Se pare că reducerea poftei este mai bună decât privarea totală de ea.

Ațiputeafiinteresat