Cum să pierdeți grăsimea pe pieptul dvs. CUM SĂ PIERZI RAPID GRĂSIMEA ÎN PIEPT - EXERCIȚII ALE CORPULUI SUPERIOR -

CUM SĂ PIERZI GRĂSIMEA TORACICĂ PENTRU BĂRBAȚI - SĂNĂTATE -

Minimizați grăsimea viscerală Deși nu există nicio scurtătură pentru a pierde grăsime doar din zonele cu probleme, un plan total de scădere în greutate vă va ajuta să vă slăbiți întregul corp - inclusiv pieptul și stomacul.

cum să pierdeți grăsimea pe pieptul dvs

Acest lucru necesită modificări ale stilului de viață care, atunci când devin permanente, vă vor ajuta să mențineți o greutate sănătoasă pentru viață. Dieta și activitatea fizică sunt cei mai importanți factori pentru pierderea de grăsime, astfel încât reducerea caloriilor și exercițiile fizice crescute sunt ambele necesități. Reduceți cum să pierdeți grăsimea pe pieptul dvs Slăbești mâncând mai puține calorii decât mănânci în fiecare zi.

Centrul Medical al Universității din Minnesota raportează că femeile pierd de obicei două kilograme pe săptămână la o dietă de 1.

cum să pierdeți grăsimea pe pieptul dvs

Asigurați o alimentație maximă cu calorii minime alegând alimente întregi, bogate în nutrienți, precum verdeață cu frunze și alte pierderea lui jessica, fructe într-un sortiment de culori, lactate cu conținut scăzut de grăsimi, fasole și cereale integrale, cum ar fi orezul brun.

Efectuați exerciții cardiovasculare Caloriile cardio nu numai că sunt mai rapide decât orice altă activitate, dar aceste exerciții vă vor ajuta să pierdeți grăsimea viscerală, care se află adânc în secțiunea dvs.

Fugiți, mergeți rapid, mergeți cu bicicleta sau folosiți aparate cardio de 30 până la 60 de minute pe zi, în majoritatea zilelor săptămânii, pentru a pierde grăsimea. Tonificați-vă mușchii Măsurarea în formă necesită mai mult decât pierderea de grăsime - trebuie să construiți mușchi pentru o formă tonifiată și un corp puternic și capabil.

CUM SĂ PIERZI RAPID GRĂSIMEA ÎN PIEPT - EXERCIȚII ALE CORPULUI SUPERIOR - 2021

Pentru piept, efectuați flotări acasă sau apăsări pe piept la sala de sport. De asemenea, alegeți exerciții ponderate sau cu greutate corporală pentru a vă tonifica picioarele, șoldurile, spatele și brațele.

cum să pierdeți grăsimea pe pieptul dvs

Colegiul American de Medicină Sportivă recomandă două până la trei sesiuni de tonifiere pe săptămână, implicând două până la patru seturi de câte opt până la 12 repetări pentru fiecare exercițiu.

Mușchii tăi ar trebui să se simtă obosiți de ultima rep.

cum să pierdeți grăsimea pe pieptul dvs

Minimizați grăsimea viscerală Grăsimea viscerală se comportă diferit față de grăsimea subcutanată și se poate micșora cu unele modificări suplimentare ale stilului de viață. Școala de Medicină Harvard recomandă reducerea grăsimilor viscerale prin consumul adecvat de calciu și evitarea grăsimilor trans - adesea numite uleiuri vegetale hidrogenate - și a alimentelor cu glucoză din lista ingredientelor.

De asemenea, recomandă să dormiți aproximativ opt ore pe noapte, reducând stresul și renunțând la țigări dacă fumați.

Lucrați pieptul și abdomenele Excesul de grăsime de pe piept și abdominale nu numai că vă ascunde pachetul de șase, dar poate prezenta un risc serios pentru sănătate. Un abdomen amplu este un simptom al excesului de grăsime viscerală care se împinge spre stratul de grăsime subcutanată squishy chiar sub piele. Grăsimea viscerală înconjoară organele adânc în cavitatea abdominală și vă crește riscul de boli cronice, cum ar fi bolile de inimă.

Ațiputeafiinteresat