Cum să pierdeți câștigul recent de greutate

Pariuri pe scăderea în greutate

cum să pierdeți câștigul recent de greutate t2 efecte secundare ale arzătorului

Sincronizare Ridicarea greutăților vă întărește mușchii, dar nu duce neapărat la cantități uriașe de câștig muscular. Pentru a câștiga efectiv masa musculară și pentru a vă mări, va trebui să mâncați mai mult în timp ce vă antrenați - ceea ce vă poate suna grozav.

cum să pierdeți câștigul recent de greutate zantrex 3 ajută să piardă în greutate

Cu toate acestea, nu puteți mânca pur și simplu grămezi de chipsuri și cartofi prăjiți și vă așteptați să câștigați masa musculară. Pentru a obține cei mai buni mușchi posibili, urmărește să te îngrășezi încet săptămână de săptămână, consumând alimente sănătoase.

Obiective de creștere în greutate Nu puteți câștiga o cantitate infinită de mușchi, deoarece genetica dvs.

cum să pierdeți câștigul recent de greutate goji berries beneficii pentru sănătate pierdere în greutate

Dar ar trebui să vedeți rezultate bune dacă doriți să câștigați o kilogramă de mușchi în fiecare săptămână în timpul antrenamentului dvs. Dacă urmărești mai mult, riști să adaugi țesut adipos în loc de țesut muscular.

cum să pierdeți câștigul recent de greutate ceașcă de pierdere în greutate în timp ce alăptează

Noțiuni de bază privind creșterea în greutate Pentru a te ingrasa, mananca mai multe calorii. Indiferent cât de mult te-ai antrena, nu vei câștiga masă sau greutate musculară dacă nu consumi mai multe calorii decât arzi.

De fapt, ați putea începe să pierdeți în greutate dacă vă antrenați prea mult, deoarece o greutate puternică poate arde peste cum să pierdeți câștigul recent de greutate calorii pe oră, în funcție de cât cântăriți, potrivit Harvard Medical School. Încercați să consumați aproximativ de calorii mai mult în fiecare zi decât vă așteptați să ardeți și ar trebui să adăugați o lire pe săptămână în timp ce ridicați.

Concentrați-vă pe carbohidrați complecși precum cerealele integrale, fructele și legumele.

Fogoros, MD Share on Facebook Share on Twitter Dacă ați avut o pierdere în greutate neașteptată sau simțiți că sunteți prea subțire, poate că este timpul să faceți niște schimbări alimentare care vă pot ajuta să câștigați în greutate. Va trebui să vă măriți aportul de calorii în fiecare zi pentru a pune niște kilograme necesare.

Acestea vă pot oferi energia și substanțele nutritive de care aveți nevoie pentru a continua să ridicați și să câștigați o kilogramă în fiecare săptămână în mușchi. Sincronizare Deși ar trebui să reușiți să câștigați trei până la patru în prima lună de ridicare, câștigurile musculare se vor diminua în următoarele luni.

cum să pierdeți câștigul recent de greutate 35 de ani trebuie să piardă în greutate

În consecință, va trebui să vă urmăriți aportul de calorii pentru a vă asigura că nu construiți grăsime în loc de mușchi. Pentru a-ți maximiza câștigurile musculare, menținându-ți în același timp grăsimea corporală cât mai scăzută posibil, ia în considerare adăugarea de exerciții aerobe la rutina ta de ridicare.

cum să pierdeți câștigul recent de greutate mark henry pierdere în greutate

Dacă efectuați exerciții cardio timp de cel puțin 30 de minute, cinci zile pe săptămână, împreună cu ridicarea, probabil că nu veți adăuga decât greutate musculară pe măsură ce câștigați și vă veți crește sănătatea cardiovasculară.

Ațiputeafiinteresat