Hill sprints arde grăsime rapid

Hill Sprints Cum să construiești mușchi și să arzi mușchiul care rupe grăsimea

Stația 8: Cricuri de jumping Circuitul 2: Scările Sprint Sprint la conul 1 și înapoi Sprint la conul 2 și înapoi Sprint la conul 3 și înapoi Sprint la conul 4 și înapoi Sprint la conul 5 și înapoi Sprint la conul 4 și înapoi Sprint la conul 3 și înapoi Sprint la conul 2 și înapoi Sprint la conul 1 și înapoi Sprint la conul 5 și spate x 5 Răcire: Static întins 3.

hill sprints arde grăsime rapid mănâncă foarte mult dar încă mai pierde în greutate

Antrenamentul parcului de greutate corporală Proiectat de antrenorul de celebrități și expertul în calisthenică George "Hit" Richards, acest antrenament în parc este sigur de a arde grasimile și de a crește puterea funcțională rapidă fără greutăți.

Instrucțiuni: Executați exercițiile ca un circuit, cu puțin până la nici o odihnă între exerciții. Cel mai bun antrenament în parc - Pullups 4 × 10, 20 de secunde odihnă între seturi - Coarda x 2 minute - Dipsuri 4 × 12, 20 de secunde odihnă între seturi - Alpinisti 2 × 1 minut - Pushups 3 × 1 minut 4.

Antrenament pentru nisip pentru construirea rezistenței Josh Henkin, CSCS, este creatorul programului Ultimate Sandbag, un protocol dinamic de antrenament de rezistență, menit să sporească performanța atletică și să creeze o forță funcțională.

Ruperea musculaturii

Henkin ne-a oferit cel mai bun antrenament de nisip pentru a intra în formă pentru vară. Instrucțiuni: Executați exercițiile 1A și 1B ca superset, fără să vă odihniți între ele.

Faceți 2A, 2B și 2C hill sprints arde grăsime rapid un superset, fără să vă odihniți între exerciții. Faceți 3A, 3B și 3C ca un superset, fără a vă odihni între exerciții. Restul de 30 de secunde între superseturi. Antrenamentul de împachetare a nisipului 1A.

hill sprints arde grăsime rapid lipitorul va face să pierdeți în greutate

Curățați și împingeți presa × Aduceți sacul de la pământ în piept, conducând exploziv prin șolduri. Odată ce punga ajunge la piept, strângeți glutele, torsul și strângeți greutatea în sus și peste cap. Întoarceți mișcarea mai încet spre piept, apoi întoarceți repede sacul la sol, conducând șoldurile înapoi în poziția "gata". Rotație rotativă × Stați în picioare în timp ce țineți sacul de nisip în fața dvs.

10 cele mai bune antrenamente în aer liber pentru arderea grăsimilor și construirea musculaturii

Întoarceți încet în timp ce rotiți greutatea chiar în afara genunchiului piciorului de plumb. Treceți prin călcâiul piciorului din față, apoi conduceți corpul și greutatea înapoi în picioare.

Pierde toate burta de grăsime într-o săptămână Burta săptămână într În acest articol vom explica ce sunt cei 5 pași de bază pentru a reduce talie într-o lună, într-un mod natural și îmbunătățirea sănătății lor. De ce a manca mai puțin nu functionează întotdeauna Daca mananci mai multe calorii decat arzi, vei stoca excesul ca grasime corporala. Uite cum scapi de grasimea de pe abdomen in numai 14 zile, care stimuleaza arderea grasimilor si contribuie din plin la eliminarea iar dupa doua saptamani grasimea de pe abdomen va fi diminuata considerabil. Acest program complet pentru a pierde burtă într-o săptămână este o combinație eficientă de calorii reduse dieta si exercitii abdominale, care pot fi efectuate la domiciliu, și este destinat pentru incepatori care doresc să piardă în greutate și să înceapă o activitate fizică. Cu toate acestea, Christian Bale a avut parte de cea mai incredibilă transformare.

Comutați părțile laterale pentru fiecare repetare. Rulați greutatea spre trunchi în timp ce strângeți lamele cât mai mult posibil.

Antrenează-te mai greu cu Sprinturi Hill

Deplasați greutatea în poziția de pornire. E un rep.

hill sprints arde grăsime rapid pierderea în greutate pentru corpul de vară

Umărul a eșalonat împărțit ghemui × pe fiecare parte În timp ce stați cu picioarele în șold, întindeți-vă greutatea, conducând-o exploziv la un umăr.

Intrați într-o poziție înclinată, astfel încât degetele de la picioarele din spate să fie în linie cu tocul piciorului din față. Aduceți-vă piciorul spate pe ceva înălțat, ca o bancă, astfel că partea superioară a piciorului se sprijină pe suprafață.

Puteți arde grăsime la întreținere, corporale grăsimilor curea

Squat, împingând greutatea în călcâiul piciorului din față și mingea piciorului din spate ridicat. Lateral trageți la push-leveraging × pe fiecare parte Începeți în partea superioară a unei poziții de împingere cu sacul de nisip plasat orizontal sub tine, hill sprints arde grăsime rapid într-o parte.

Folosind mâna cea mai îndepărtată de sac, luați mânerul și trageți ușor greutatea peste podea, sub corp.

  • Joe să- și piardă grăsimea
  • Puteți arde grăsime la întreținere, corporale grăsimilor curea Club Eva Comunitatea puteți arde grăsime la întreținere eşti între prietene.

Încercați să nu ridicați sau să vă rotiți șoldurile. Când greutatea începe să ajungă pe cealaltă parte, încet începe să coboare într-un pushup cu mâna "de lucru" deasupra sacului.

hill sprints arde grăsime rapid decaf pierdere de grăsime de cafea

Apăsați înapoi și repetați. Punga de nisip se răsucește × pe fiecare parte Deplasați greutatea cum să pierdeți în greutate în anii 40 greutate, apoi țineți înalt cu geanta ținută orizontal și cu brațele în lateral.

Pivotați-vă piciorul stâng și rotiți-vă șoldurile pentru a aduce sacul de nisip chiar în afara genunchiului.

Cum ardeți grăsime pe spate

Treceți prin călcâiul piciorului drept, trecând rapid greutatea în cealaltă parte, pivotând rapid pentru a absorbi greutatea. Nu ratați prea mult. Pur și simplu încercați să vă deplasați de la o parte la alta. Bicepsul Curl × Prindeți mânerele de prindere cu palmele orientate în sus.

Ținându-ți umerii în spate, întinzându-ți torsul, învârti încet greutatea. Nu vă răsuciți umerii și nu vă răsturnați trunchiul în nici un punct.

Ațiputeafiinteresat