Dr kevin hall pierdere în greutate. Cum afecteaza organismul grasimile dietetice?

dr kevin hall pierdere în greutate

Într-un studiu încrucișat foarte controlat realizat la Institutele Naționale de Sănătate NIHoamenii consumau mai puține calorii zilnice atunci când urmau o dietă cu conținut scăzut de grăsimi, pe bază de plante, dar nivelul lor de insulină și glucoză din sânge era mai mare decât atunci când urmau un nivel scăzut de carbohidrați, dietă pe bază de animale.

dr kevin hall pierdere în greutate sfaturi de pierdere în greutate de khuram mushir

Celălalt model mai popular în aceste zile, a explicat el, este modelul carbohidrați-insulină, care susține că urmarea unei diete bogate în carbohidrați și zahăr care determină creșterea nivelului de insulină va crește foamea și va transformări pierdere în greutate wv o persoană să mănânce în exces. În acest studiu, Hall și colegii săi au testat aceste două ipoteze cap la cap.

dr kevin hall pierdere în greutate josh pierdere în greutate frate mare

Pro și contra pentru ambele diete Pentru studiu, cercetătorii au găzduit 20 de adulți sănătoși care nu au avut diabet timp de 4 săptămâni continue la Centrul Clinic NIH. Apoi au trecut la dieta alternativă timp de 2 săptămâni. Participanții au putut mânca ce și oricât de mult au ales din mesele pe care le-au dat. Un participant s-a retras, din cauza hipoglicemiei în timpul fazei dietei cu conținut scăzut de carbohidrați.

dr kevin hall pierdere în greutate grăsime de respirație urâtă

Pentru rezultatul primar, cercetătorii au comparat aportul zilnic mediu de energie ad libitum între fiecare perioadă de dietă de 2 săptămâni. Ei au descoperit că aportul de energie din dieta cu conținut scăzut de grăsimi a fost redus cu aproximativ până la kcal d-1 în comparație cu dieta cu conținut scăzut de carbohidrați. Cu toate acestea, în ciuda diferențelor mari în ceea ce privește aportul de calorii, participanții nu au raportat diferențe în ceea ce privește foamea, plăcerea meselor sau plinătatea dintre cele două diete.

De ce ne gândim greșit la pierderea în greutate Știința metabolismului continuă să evolueze.

Participanții au slăbit în ambele diete aproximativ 1 până la 2 kg în mediedar numai dieta cu conținut scăzut de grăsimi a dus la o pierdere semnificativă de grăsime corporală. Hall a adăugat că este important de menționat că studiul nu a fost conceput pentru a face recomandări dietetice pentru pierderea în greutate, iar rezultatele ar fi putut fi diferite dacă participanții ar fi încercat activ să piardă în greutate. Un autor a primit rambursarea pentru discursuri la conferințe sponsorizate de companii care vând dr kevin hall pierdere în greutate nutriționale, face parte din consiliul consultativ științific pentru Kerry Taste and Nutrition și face parte dintr-un consorțiu academic care a primit finanțare pentru cercetare de la Abbott Nutrition, Nestec și Danone.

Fresh articles Adevărul este că scăderea pe timp indelungat a greutății are loc prin modificarea sănătoasă a dietei dvs. Cum să pierzi în greutate: Afla de cate calorii are nevoie corpul tau.

Hall și ceilalți autori nu au dezvăluit relații financiare relevante. Wallace este director și director executiv al grupului Think Healthy; editor al Journal of Dietary Supplements; și editor adjunct al Jurnalului Colegiului American de Nutriție.

TREVOR HALL - \

Nat Med. Publicat online 21 ianuarie

Ațiputeafiinteresat