Modalități dovedite științifice de a pierde în greutate. Există doar 3 modalități de a pierde în greutate și 99% dintre oameni nu o știu

Modalități dovedite științific de a pierde în greutate

Înlocuiește farfuriile și bolurile din bucătărie cu unele mai mici Modalitate dovedită științific de a pierde în greutate, Are loc ups arde grăsime, alege sa ai Vineri, Pierderea în greutate este un proces îndelungat și dificil, în timpul căruia puteți face multe greșeli și vă puteți pierde rapid motivația. Prima reușită constă în identificarea factorilor, care influențează pierderea în greutate, și îi includeți înrutina voastră personală.

Ce te ajută la slăbit înafară de dietă și sport © Autor: Vasiliu Alina Pierderea în greutate te poate ajuta să arăți mai bine, dar și mai important, poate elibera presiunea de la nivelul articulațiilor și poate îmbunătăți starea generală de sănătate.

Cu toate acestea, există alte câteva modalități dovedite științific care te ajută să scazi consumul zilnic de calorii. Descoperiți cum puteți pierdere în greutateprintr-o metodă, care a fost susținută și de cercetători în urma studiilor. Motivația pentru a pierde în greutate Motivația este motorul succesului, iarfără motivație, obiectivele se vor destrăma mai devreme sau mai târziu. Nu trebuie să fie o singură sursă de motivație, puteți să vă doriți să vă antrenațifără să aveți antrenor, puteți să vă motivați și singuri.

Mesajele și citatele motivaționale sunt considerate superficiale de către mulți oameni. Nu trebuie să urmăriți toate filmele cu Rocky pentru a vă găsi motivația.

Creați-vă mantra personală, care să vă reamintească de ce nu renunțați. Nu trebuie să slabirea tezaurului deloc o propoziție complicată, dar cu siguranță trebuie să conțină cuvinte care să vă convingă.

Oamenii de ştiinţă spun că odată cu scăderea bruscă în greutate, metabolismul încetineşte şi el, iar rezultatele întârzie să apară. Oamenii de ştiinţă au descoperit că pe masură ce organismul scade în greutate, metabolismul încetineşte. Experţii sunt de părere că dietele extreme şi detoxifierile cu suc nu reprezintă o strategie pe termen lung pentru menţinerea unei greutăţi normale. Tot ei spun că există câteva obiceiuri simple care pot ajuta la menţinerea unei greutăţi optime, scrie businessinsider. De asemenea, consumau cantităţi mai mici de zahăr, grăsimi, sare şi colesterol decât ceilalţi participanţi.

O puteți scrie pe o hârtie și o puteți lipi pe monitorul calculatorului sau pe dulapul deasupra chiuvetei de la bucătărie. Avem câteva exemple pentru voi: Nimeni altcineva nu o va face pentru tine. Poți s-o faci, ieri ai reușit. Încă nu am terminat!

I) Fii organizat

Aștept cu nerăbdare noua mea versiune. Încă poți, haide că nu ai febră musculară! Asta ai vrut, prietene, asta ai vrut. Setarea mentală nu înseamnă doar o stare psihică mai bună.

O atitudine pozitivă poate influența și naturafizică a lucrurilor.

modalități dovedite științifice de a pierde în greutate

Sistemele de sprijin includ, de exemplu, CBT cognitive behavioral therapycare este utilizată în tratarea anumitor probleme de sănătate, cum ar fi insomnia sau depresia.

Această metodă necesită ca pacientul să descopere ce factori îi declanșează gândirea negativăși susține generarea unui răspuns pozitiv.

Metoda CBT poate funcționa în cazul unei boli grave și, de remy ma pierdere in greutate, poate fi folosită pentru reducerea greutății, iar terapeuții cognitivi susțin faptul că ogândire pozitivăpoateschimba obiceiurile alimentare. Importanța acestei metode este confirmată de unstudiu dinîn care o parte din subiecți au făcut terapie CBTtimp de 10 săptămâni. În următoarele 18 luni, acești participanți și-au menținut sau au pierdut în greutate, în timp ce grupul care nu a făcut terapie CBT a luat în greutate.

Puteți descoperi rețete care o să vă atragă sau poate veți descoperică vă place să vă antrenați.

Antrenamente de forță vs. Este adevărat că antrenamentele cardioau un efect pozitiv asupra pierderii în greutate și a reducerii grăsimii, dar ideea conform căreiaantrenamentele de forțăsunt exclusiv pentru construirea masei muscularenu este corectă.

modalități dovedite științifice de a pierde în greutate

Exercițiile cu greutăți nu au un succes la fel de mare în procesul de ardere a grăsimilor, cum au exercițiile cardio, dar aduc un beneficiu care este foarte important. Construirea masei musculare în timpul antrenamentului de forță determină o creștere a metabolismului în repaus, ceea ce înseamnă că mușchii ard mai multe calorii în timpul repausului.

Un studiu din a comparat impactul antrenamentului de forță pe 4 grupuri — bărbați și femei anibărbați și femei mai în vârstă ani.

Există doar 3 modalități de a pierde în greutate și 99% dintre oameni nu o știu

Rezultatele au arătat că modificarea ritmului metabolismului în repaus după antrenamentele de forță nu depind de vârstă, ci de sex. Antrenamentul de forță are un efect mai mare asupra metabolismului în repaus la modalități dovedite științifice de a pierde în greutate, decât la femei. Cercetările nu arată de ce este așa, dar putem presupune că motivul poate fi structura diferită a corpului sau a nivelurilor hormonale.

Cresc pe termen lung arderea caloriiloe— antrenamentul cu greutăți determină o creștere a masei musculare totale. Cu cât aveți mai multă masă musculară, cu atât rata metabolismului bazal este mai bună. Cum să pierzi în greutate Acest lucru înseamnă că ardeți mai multe calorii pe parcursul zilei, nu doar în timpul antrenamentului. În consecință, veți fi mai slabi, dar veți avea și o constituție atletică.

modalități dovedite științifice de a pierde în greutate

Un studiu din a studiat care sunt diferențele dintreantrenamentele de forță și antrenamentele cardio în ceea ce privește pierdea în greutate. În rezultatul studiului sunt prezentate mai multe constatări, care arată că antrenamentul modalitate dovedită științific de a pierde în greutate forță nu este benefic doar pentru persoanele mai tinere și de vârstă mijlocie[5]: Pe parcursul celor 18 luni, a existat o pierdere diferită de grăsime corporală în urma dietei 4,5 kgdieta asociată cu mersul pe jos 7,2 kg și dieta cu antrenament de forță 7,7 kg.

Dieta cu mersul pe jos și dieta cu antrenamentul de forță au provocat, de asemenea, o pierdere diferită de masă musculară. Dieta asociată cu mersul pe jos a prezentat o scădere a mușchilor de 1,8 kg, iar în cazul antrenamentului de forță de doar 0,9 kg.

Ca o modalitate dovedită de a pierde in greutate de fata

Vreți să aflați mai multe despre acest subiect? Puteți găsi mai multe informații despre importanța exercițiilor de forță pentru pierderea în greutate în articolul — Cum susțin antrenamentele de forță pierderea în greutate? Proteinele și pierderea în greutate Pierderea în greutate înseamnă controlul aportului de calorii și al consumului de energie, dar nu înseamnă că trebuie să vă înfometați.

Nimic nu va funcționa fără antrenament Cheia succesului este să cunoașteți compoziția alimentelor, pe care trebuie să le reduceți complet, parțial sau pe care trebuie să le creșteți.

Proteinele nu se află printre nutrienții, care trebuie reduși în timpul unei cure de slăbire. Din contră, există multe diete care se bazează pe un aport bogat de proteine. În procesul de digerare al proteinelor, organismul consumă mai multe caloriidecât în cazul digerăriigrăsimilor sau carbohidraților.

modalități dovedite științifice de a pierde în greutate

Acest fenomen se numește efect termic și înseamnă că este nevoie ca organismul să se producă mai multă energie pentru a digera proteinele și acest lucru înseamnă că va arde mai multe calorii. Proteinele cresc nivelul hormonilor de sațietate colecistochinina, hormoni GLP-1 și reduc nivelul hormonului de foame grelină.

Prin îmbunătățirea arderilor și prinreglarea hormonilor, care controlează apetitul, puteți susține pierderea în greutate și rețineți, nici nu ați început să vă antrenați. În studiu au fost implicate ambele sexe, care au suferit o modificare a dietei cu un deficit zilnic de de calorii.

Studiul a durat un an, iar faza de pierdere în greutate a durat 4 luni, iar8 luni a durat etapa de menținere a greutății. Indiferent dacă alegeți surse naturale de proteine sau proteine sub formă de suplimente, veți susține aceasta aportul de proteine în timp ce pierdeți în greutate.

Vreți să aflați mai multe despre efectele proteinelor asupra greutății? Citiți articolul nostru— Proteinele și pierderea în greutate: cum afectează proteinele pierderea în greutate? Redecorează sufrageria Stresul și pierderea în greutate Modalități dovedite științifice de a pierde în greutate, emoțiile și starea psihică generală influențează fizicul șigreutăatea.

Modalități dovedite științific de a pierde în greutate și de a îmbunătăți sănătatea - CBS News

O stare de spirit pozitivă și eliminarea stresului nu sunt lucruri de prisos, deoarece stresul este cauza mai multor boli. Situațiile stresante declanșează un răspuns acut la stres, care esteca un impuls pentru organism și răspunde la o amenințare.

În acest timp organismul secretă doi hormoni — adrenalină și cortizol. Totuși, acest lucru nu înseamnă că ar trebui să fiți expuși constant la situații stresante pentru a pierde în greutate. Ca o modalitate dovedită de a pierde in greutate de fata Creșterea ocazională a adrenalinei nu este o problemă.

  • Pot pierde greutate fara Garcinia Cambogia.
  • Ferretul pierderii grave în greutate
  • 6 metode de a pierde în greutate fără a ţine diete, dovedite ştiinţific | cesavizitezi.ro
  • Pierde în greutate prin metoda Shelomentseva Cea mai bună metodă pentru pierderea în greutate
  • Modalități dovedite științific de a pierde grăsime.
  • Pierde greutatea cu ghee

Aceste situație poate apărea, de exemplu, la persoanele care suferă deobezitate și apnee. Dificultățile respiratorii nocturne provoacă o secreție crescută de adrenalină, ceea ce poate duce lao tensiune arterială ridicate. Dezechilibrul afectează funcțiile tiroidieneși nivelul glicemiei prin acțiunea pe care o are asuprainsulinei.

Dozele crescute de cortizol fac ca celulele să devină rezistente la insulină, ceea ce reduce absorbția zahărului din sânge. Această afecțiune poate duce la rezistență la insulină, pre-diabet sau la diabet de tip 2.

modalități dovedite științifice de a pierde în greutate

Fluctuațiile nivelului de cortizol pot fi cauzate de mai mulți factori, cum ar fi lipsa somnului, suprasolicitarea, o alimentație deficitarăsau creșterea aportului de carbohidrați. Aflați tot ce aveți nevoie din articolul — Sensibilitatea la insulină— Cum săcreșteți sensibilitatea la insulină și cum să preveniți rezistența la insulină.

În timpul situațiilor stresanteorganismul se concentrează sărezolve situațiași încetinește digestia. Acest lucru poate fi însoțit de dureri de stomac, diaree, constipație.

Modalități dovedite științific de a pierde în greutate, Sfaturi pentru nutriție

Hidratarea În cazul stresului cronic, problemele pot duce la complicații grave de sănătate, cum ar fi modalități dovedite științifice de a pierde în greutate colonuluiiritabil.

Ceai verde și cafea Pe lângă alimentație, hidrataree este la fel de importantă pentru pierderea în greutate, desigur evitațibăuturi îndulcite. Dacă vă suplimentați aportul de lichide folosind cafea și ceai verde, cu siguranță nu veți regreta.

Ceaiul verde este o sursă de polifenoli, care pot fi clasificați drept antioxidanțiși au efecte benedice asupra digestiei. Unpolifenolimportant care aparține categoriei catechinelor este EGCG epigalocatechin galatcare are capacitatea de a reduce absorbția grăsimilor în organism.

EGCG poate avea un efect pozitiv asupra reducerii greutății atunci când este consumat împreună cu cofeina, care face parte din ceaiul verde.

  • Chiar și puțină activitate fizică poate ajuta, chiar și mișcările de nervozitate ale corpului fidgeting.
  • Silvets apteka
  • Cele 3 modalități cele mai bune de a pierde greutatea conform științei Cea mai bună metodă pentru pierderea în greutate De exemplu, alergarea ne permite sa scapam doar de de calorii pe ora.
  • Câștigă 10 subțire

Cu toate acestea, această caracteristică a EGCG nu este susținută de multe cercetări și rezultatele nu sunt consistente. Cafeaua, la fel ca și ceaiul verde, este plină de antioxidanți și mai multe studii au confirmat căîmbunătățește metabolismul și arderea grăsimilor.

Cofeina încetinește eliminarea glicogenului și încurajează organismul să utilizezegrăsimile ca sursă de energie. Dacă vă place cafeaua și ceaiul verde, le puteți consuma fără griji. Dacă informațiile despre cofeină nu au fost suficiente, puteți afla mai multe din articolul nostru— Cofeina și efectele acesteia supra performanței sportive.

Nu toți carbohidrații sunt la fel Carbohidrații sunt macronutrienți, care poate fi împărțiți în mai multe categorii și nu toate categoriile sunt nepotrivite pentru pierderea în greutate. Carbohidrații se împart în monosacharide, dizaharide și polizaharide[17]: Monozaharide — includ de exempluglucoza sursă de energie pentru celulefructoza zahărul din legume și fructe saugalactoza se regăsește în lapte și în produsele lactate.

Dizaharide — sunt un tip de carbohidrați compuși din două molecule de monozaharide, care includlactoză și zaharoză. Polizaharide — b6 și b12 pierdere în greutate lanțuri de 2 sau mai multe monozaharide, care pot fi ramificate sau neramificate.

Glicogenul un depozit de energie, care se regăsește în ficat și în mușchi este, de asemenea, un polizaharid la fel ca amidonul, pe care îl găsiți în cereale, cartofi sau orez. Cu siguranță esteimportant să recunoașteți carbohidrații simpli și complecși.

Carbohidrații simpli au 1 sau 2 molecule, aici sunt incluse pâinea albășidulciurile. Acest tip de carbohidrați este o sursă rapidă de energie, care ridică rapid nivelul zahărului din sânge, dar în același timp este o sursă care se absoarbe rapid și veți simți repede senzația de foamea.

modalități dovedite științifice de a pierde în greutate

Carbohidrații complecși se găsesc în alimentelecu un conținut ridicat de fibre, precum cereale modalitate dovedită științific de a pierde în greutate, legume sau leguminoase. Veți obține energie rapidă, dar veți simți foamea la fel de rapid și veți pierde fibrele, mineralele și vitaminele, care se găsesc în surse de carbohidrați complecși. Menținerea unui nivel stabil de zahăr modalitate dovedită științific de a pierde în greutate sânge este importantă pentru controlul greutății, pentru energie suficientă, dar și pentru prevenirea problemelor de sănătate.

Conform mai multor studii, reducerea aportului de carbohidrați este o modalitate de a menține nivelul de zahăr sub control. Un alt fapt important este că carbohidrații sunt utili în special dimineața pentru a vă oferi energie pentru ziua respectivă.

Ațiputeafiinteresat