Beneficiile de scădere în greutate de cacao

Este cacao crud bun pentru pierderea in greutate - Arderea grasimilor jalapene

Beneficii cardiovasculare

A fost introdus în Europa de cuceritorii spanioli în secolul al XVI-lea și a devenit repede popular ca medicament care promovează sănătatea. Pudra de cacao se face prin zdrobirea boabelor de cacao și eliminarea grăsimii sau a untului de cacao. Astăzi, cacaua este cea mai renumită pentru rolul său în producția de ciocolată.

pierdere în greutate în 54 de zile

Cu toate acestea, cercetările moderne au dezvăluit că într-adevăr conțin compuși importanți care pot beneficia de sănătatea ta. Iată 11 beneficii pentru sănătate și nutriție ale pudrei de cacao.

Bogat în polifenoli care oferă mai multe beneficii pentru sănătate Polifenolii sunt antioxidanți naturali aflați în alimente precum fructe, legume, ceai, ciocolată și vin.

5 răspunsuri

Au fost asociate cu numeroase beneficii pentru sănătate, inclusiv inflamații reduse, flux de sânge mai bun, scăderea tensiunii arteriale și îmbunătățirea nivelului de colesterol și zahăr din sânge 1. Cacao este una dintre cele mai bogate surse de polifenoli. Este deosebit de abundent în flavanoli, care au efecte antioxidante și antiinflamatorii puternice. Cu toate acestea, prelucrarea și încălzirea cacao poate face ca aceasta să-și piardă proprietățile benefice.

Așadar, în timp ce cacaua este o mare sursă de polifenoli, nu toate produsele care conțin cacao vor oferi aceleași avantaje.

pierde greutatea biotin

Poate reduce tensiunea arterială ridicată prin îmbunătățirea nivelului de oxid nitric Cum să slăbească o burtă grasă, atât sub forma sa pudră, cât și sub formă de ciocolată neagră, poate ajuta la scăderea tensiunii arteriale 2.

Acest efect a fost remarcat pentru prima dată la insulele consumatoare de cacao din America Centrală, care aveau presiune arterială mult mai mică decât rudele continentale care nu beau cacao 3.

Boabe de cacao - Uleiul

Se consideră că flavanolii din cacao îmbunătățesc nivelul de oxid nitric din sânge, ceea ce poate îmbunătăți funcția vaselor de sânge și reduce tensiunea arterială 2, 3. Un studiu a analizat 35 de experimente care au furnizat pacienților cu 0,7 uncii 1, grame de produse de cacao, sau aproximativmg de flavanoli.

pierdere în greutate brățară dr oz

S-a constatat că cacaua produce ap, dar reducerea semnificativă a tensiunii arteriale de 2 mmHg. În plus, efectul a fost mai mare la persoanele care au avut deja hipertensiune arterială decât la cei fără ea și la persoanele în vârstă, comparativ cu cei mai tineri 3.

povestiri de pierdere în greutate neagră

Cu toate acestea, este important să ne amintim că prelucrarea reduce beneficiile de scădere în greutate de cacao numărul de flavanoli, astfel încât efectele cel mai probabil nu vor fi văzute de la bara de ciocolată medie.

Poate scădea riscul de atac de cord și accident vascular cerebral Pe lângă scăderea tensiunii arteriale, se pare că cacao are și alte proprietăți care vă pot reduce riscul de atac de cord și accident vascular cerebral 1, 4, 5.

Cacao bogată în flavanol îmbunătățește nivelul de oxid nitric din sângele tău, care îți relaxează și dilată arterele și vasele de sânge și îmbunătățește fluxul sanguin 2, 5. Aceste proprietăți au fost asociate cu un risc mai mic de atac de cord, insuficiență cardiacă și accident vascular cerebral 1, 5, 7, 8.

O revizuire a nouă studii efectuate la Două studii suedeze au descoperit că aportul de ciocolată este legat de o rată mai mică de insuficiență cardiacă la doze de până la o porție de 0,1 uncii grame de ciocolată pe zi, dar efectul nu a fost observat atunci când a consumat cantități mai mari 10, Aceste rezultate sugerează că consumul frecvent de cantități p de ciocolată bogată în cacao poate avea beneficii protectoare pentru inima ta. Polifenolii Îmbunătățesc fluxul de sânge către creierul și funcția creierului Mai multe studii au descoperit că polifenolii, precum cei din cacao, pot reduce riscul de boli neurodegenerative prin îmbunătățirea funcției creierului și a fluxului sanguin.

Flavanolii pot traversa bariera sânge-creier și sunt implicați în căile biochimice care produc neuroni și molecule importante pentru funcția creierului tău. În plus, flavanolii influențează producerea de oxid nitric, care relaxează mușchii vaselor de sânge, îmbunătățind fluxul de sânge și aprovizionarea cu sânge către creierul tău 12, Studii suplimentare sugerează că aportul zilnic de flavanoli de cacao poate îmbunătăți performanța mentală la persoanele cu și fără deficiențe mentale 15, 16, Aceste studii indică un rol pozitiv al cacao pe sănătatea creierului și posibile efecte pozitive asupra bolilor neurodegenerative precum Alzheimer și Parkinson.

Cu toate acestea, este nevoie de mai multe cercetări. Poate îmbunătăți starea de spirit și simptomele depresiei prin diferite mijloace În plus față de impactul pozitiv de cacao asupra degenerescenței mentale legate de vârstă, efectul său asupra creierului poate îmbunătăți, de asemenea, starea de spirit și simptomele depresiei 2.

Account Options

Efectele pozitive asupra stării de spirit se pot datora flavanolilor de cacao, transformării triptofanului în serotonina stabilizatoare a dispoziției naturale, conținutului său de cofeină sau pur și simplu plăcerii senzoriale de a mânca ciocolată 12, 18, Un studiu privind consumul de ciocolată și nivelul de stres la femeile gravide a constatat că un aport mai frecvent de ciocolată a fost asociat cu stresul redus și starea de spirit îmbunătățită la bebeluși Mai mult, un alt studiu a descoperit că consumul de cacao cu polifenol ridicat a îmbunătățit calmul și mulțumirea În plus, un studiu efectuat la bărbați în vârstă a arătat că consumul de ciocolată a fost legat de o sănătate generală îmbunătățită și de o bună bunăstare psihologică În timp ce rezultatele acestor studii timpurii sunt promițătoare, este nevoie de mai multe cercetări asupra efectului cacao asupra stării de spirit și a depresiei, înainte de a putea trage concluzii mai precise.

Flavanolii pot îmbunătăți simptomele diabetului de tip 2 Deși consumul excesiv de ciocolată nu este cu siguranță bun pentru controlul zahărului din sânge, cacao are, de fapt, unele efecte anti-diabetice. Studiile pe eprubeta indică faptul că flavanolele de cacao pot încetini digestia și absorbția carbohidraților în intestin, pot îmbunătăți secreția de insulină, pot reduce inflamațiile și stimulează absorbția zahărului din sânge în mușchi Unele studii au arătat că un aport mai mare de flavanoli, inclusiv cei din cacao, poate duce la un risc mai mic de diabet de tip 2 22, În plus, o revizuire a studiilor umane a arătat că consumul de ciocolată întunecată sau bogată în flavanol poate reduce sensibilitatea la insulină, poate îmbunătăți controlul zahărului din sânge și poate reduce inflamația la persoanele diabetice și nondiabetice În ciuda acestor rezultate promițătoare, în cercetare există neconcordanțe, unele studii găsind doar un efect limitat, un control puțin mai grav asupra diabetului sau niciun efect deloc 22, 24, Cu toate acestea, aceste rezultate combinate cu efectele pozitive mai concrete asupra sănătății inimii indică faptul că polifenolii de cacao pot avea un impact pozitiv atât asupra prevenirii și controlului diabetului, deși sunt necesare mai multe cercetări.

Poate ajuta controlul greutății în multe modalități surprinzătoare Oarecum paradoxal, aportul beneficiile de scădere în greutate de cacao cacao, chiar sub formă de ciocolată, vă poate ajuta să vă controlați greutatea.

Pregătirea și depozitarea boabelor de cacao Fie din cauza pretului oarecum descurajator, fie pentru ca nu cunoastem beneficiile si folosirile acestora, le ocolim tacticos si mergem mai departe, intre timp nutrind o pofta neasteptata pentru o ciocolata neagra, asa ca insfacam una la iesirea din magazin.

Se crede că cacaua poate ajuta prin reglarea consumului de energie, reducerea apetitului și inflamației și creșterea oxidării grăsimilor și a sentimentelor de plenitudine 26, Un studiu privind populația a descoperit că persoanele care consumau ciocolată mai frecvent aveau un IMC mai mic decât persoanele care au mâncat-o mai rar, în ciuda fostului grup consumând și mai multe calorii și grăsimi Cu toate acestea, alte studii au descoperit că consumul de ciocolată crește în greutate.

Cu toate acestea, multe dintre ele nu au făcut beneficiile de scădere în greutate de cacao între tipul de ciocolată consumat - ciocolata albă și cea cu lapte nu au aceleași avantaje ca întunericul 30, În general, se pare că cacao și produsele bogate în cacao pot fi de ajutor în obținerea scăderii în greutate sau menținerea în greutate, dar sunt necesare studii suplimentare.

  • Consumul de cacao în fiecare zi te îngrașă (nutriție, mâncare, slăbire)
  • Poate hula hooping să vă facă să pierdeți în greutate
  • Pierdere în greutate candida cleanse
  • Pierderea grăsimilor fără scădere în greutate
  • Moduri distractive pentru cupluri pentru a pierde în greutate
  • În plus, mamele în așteptare suferă adesea modificări hormonale, ceea ce duce la starea de spirit slabă, somnolență și lacrimă.

Ațiputeafiinteresat