10 zile de somn slăbit, Somnul ingrasa sau slabeste?

10 zile de somn slăbit

Adevărul despre somn: îngrașă sau slăbește?

marshall pierde din greutate

De Ioana Maroşan Care să fie adevărul despre somn? Oare el ne ajută să scăpăm de kilogramele în plus sau, din contră, are un efect negativ asupra siluetei Acestă întrebare ne pune în fața unei mari dileme: pe de o parte, toți nutriționiștii recomandă mișcarea ca o metodă foarte bună de a arde calorii și a ajuta corpul să se mențină în limitele normale sau să slăbească, pe de altă parte, privarea de somn sau somnul insuficient duce la îngrășare.

Dilema este una falsă, ambele afirmații fiind adevărate, independent una de cealaltă.

cel mai bun mod de a elimina grăsimea din spate

Lipsa de somn creşte nivelul unui hormon care declanşează senzaţia de foame Deși în timpul somnului, funcțiile organismului se încetinesc, iar consumul de calorii scade dramatic, totuși un somn odihnitor și de o durată potrivită te ajută să slăbești. Și asta pentru că, în stare de veghe prelungită, survin schimbări hormonale cu efecte directe asupra apetitului și a metabolismului.

Cei doi hormoni responsabili pentru reglarea funcționării metabolismului sunt leptina care creează senzația de sațietate și grelina care declanșează senzația de foame.

Atunci când somnul durează puțin sau ai un stil neregulat de odihnă, nivelul leptinei scade și cel ar grelinei crește, astfel că vei simți mai intens senzația de foame. Lipsa de somn împiedică prelucrarea zaharurilor, favorizând depunerea lor Tot ca urmare a lipsei de somn, nivelul cortizolului hormonul stresului începe să crească.

Acesta condiționează corpul să înmagazineze mai multă energie pentru a avea rezerve suficiente pentru funcționare.

E o întrebare la care a vrut să răspundă o cercetare Somnul îngraşă sau slăbeşte?

Corpul începe să stocheze mai multă energie pe care o preia din zaharurile pe care le consumăm pierdere în greutate de 8 ani pe care o stochează sub formă de grăsimi. După doar câteva zile de somn insuficient, capacitatea corpului de a procesa insulina, hormonul responsabil cu transformarea zaharurilor în energie, scade considerabil, putând să se reducă cu până la 30 de procente.

Organismul se va afla în dificultate în prelucrarea zaharurilor așa că le va înmagazina neprelucrate sub formă de grăsime.

pierderea în greutate ojw

Studiu: lipsa de somn şi persoanele cu predispoziţie la îngrăşare Pentru persoanele cu predispoziție la îngrășare, lucrurile pot deveni și mai complicate, lipsa somnului putând fi chiar factorul declanșator pentru luarea în greutate necontrolat. În urma unui studiu al cărui subiect au fost de perechi de gemeni s-a constatat că subiecții care au dormit mai puțin de 7 ore pe 10 zile de somn slăbit prezentau un indice de masă corporală mai mare față de cei care au dormit cel puțin 7 ore pe noapte.

pierdeți în greutate din talie

Este foarte adevărat că dacă dormi cel puțin 7 10 zile de somn slăbit pe noapte nu vei slăbi. Însă durata somnului, alături de o dietă sănătoasă și un stil de viață activ, sunt cei mai puternici aliați ai tăi pentru a avea o sănătate foarte bună, o condiție fizică excelentă și un corp cu care să te mândrești. Reține însă că dacă somnul insuficient nu este bun pentru organism, nici excesul de somn nu este un lucru bun.

calea creștină de a pierde în greutate

Dacă dormi prea mult, te simți mereu obosită și ai o stare de somnolență este indicat să te prezinți la un control. De cele mai multe ori, acesta este simptomul unei afecțiuni ascunse.

Deşi sună incredibil, somnul chiar poate fi secretul pentru o siluetă perfectă.

Ațiputeafiinteresat