Cum să pierzi grăsimea de șold în mod natural

Cum să pierzi grăsimea de șold în mod natural

Cum să pierzi grăsimea de șold La pachet Când vine vorba de pierderea grăsimii și tonifierea mușchilor, în special în jurul șoldurilor, combinația potrivită de dietă și exerciții fizice poate face diferența. Cu toate acestea, întrucât nu puteți reduce grăsimea într-o zonă a corpului dvs.

Odată ce începeți să pierdeți în greutate, vă puteți concentra cum să pierzi grăsimea de șold în mod natural exerciții care vă pot ajuta să tonificați mușchii din șolduri și din miez. Având mai puțini grăsimi și mai puternici mușchii inferiori ai corpului poate oferi șoldurilor un aspect mai slab, mai sculptat. În plus, să ai mai mult mușchi și mai puține grăsimi te va ajuta să arzi caloriile într-un ritm mai rapid, făcând mai ușor să îți controlezi greutatea.

Citiți mai departe pentru a afla mai multe despre cele mai bune modalități de a scăpa de centimetri și de a vă tonifica mușchii șoldului.

cum să pierzi grăsimea de șold în mod natural

Opțiuni de exercițiu și antrenament 1. Squats Squats este un exercițiu versatil care vizează mulți dintre mușchii din corpul tău inferior.

Cum să pierzi grăsimea de șold în mod natural

Puteți face ghemuțe doar cu greutatea corpului. Pentru a face un ghemuit cu o formă bună: Stai cu picioarele puțin mai late decât lățimea umărului una de alta.

Cum arde grăsimea corporală în mod natural, crema-masaj pt Cum să pierzi grăsimea în mod natural. Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid - Myprotein Blog Care sunt câteva pastile bune pentru arzătoare de grăsimi cum poți să slăbești în jos pastile de dietă farmacie.

Pentru ghemuțele cu greutate corporală, puteți pune brațele în fața dvs. Implicați-vă miezul, mențineți spatele drept, coloana vertebrală înaltă și coborâți-vă până când coapsele sunt paralele cu podeaua.

Pauză cu genunchii peste, dar nu dincolo, degetele de la picioare. Expirați și stați în sus. Efectuați 10 până la 15 repetări.

Cum scapi de grăsimea de pe burtă și șolduri cu ajutorul unei metode banale

Lungile laterale Numită și lunge laterală, latura laterală este o variație a unui prânz înainte. Se concentrează mai mult pe coapsa exterioară și zona șoldului.

Stai cu picioarele puțin mai late decât lățimea șoldului una de alta. Cu corpul înalt, cu miezul angajat și cu ochii orientați în față, faceți un pas larg spre dreapta și ghemuți-vă în jos.

Eliminați în mod natural grăsimile rezistente prin alimente

Coborâți-vă corpul până când coapsa dreaptă este paralelă cu podeaua. Apoi împingeți-vă cu piciorul stâng și reveniți la centru.

Efectuați această mișcare, alternând laturile, de 12 până la 16 ori. Hidranți de incendiu Exercițiul de hidrant de incendiu este o mișcare care îți vizează zona de glute și zona de șold. De asemenea, vă folosește mușchii de bază pentru stabilitate. Dacă aveți probleme cu genunchii, este posibil să doriți să utilizați o rogojină pentru acest exercițiu.

  • Exercitii pentru a Scapa de Aripioare Cetona de zmeura, 60 capsule, arde caloriile, elimina grasimea Exerciţii pentru coapse şi şolduri — Uită tot ce ştiai, pune asta în aplicare!
  • Pagina principala Eliminați în mod natural grăsimile rezistente prin alimente Este bine cunoscut, mai ales în rândul femeilor, grăsimea localizată pe șolduri și fese este cea mai dificil de eliminat, rezistă.
  • Veți pierde în greutate după oprirea remeronului
  • Pierdeți grăsimea de șold în mod natural prin intermediul; alimente

Pune-te pe mâini și genunchi, cu genunchii și picioarele cu lățimea șoldului și cu palmele pe podea. Păstrează-ți privirea ușor înainte și în jos. Îndreaptă-ți miezul, ridică-ți genunchiul drept de pe podea și rotește-l în lateral și în sus.

12 moduri de a pierde excesul de grăsime de șold în mod natural acasă

Genunchiul trebuie să rămână îndoit tot timpul. Pauză în partea de sus, apoi coboară piciorul în poziția de pornire. Completează 10 repetări cu piciorul drept înainte de a repeta cu stânga. Peretele se așează Scaunele de perete, de asemenea, cunoscute sub numele de ghete de perete, sunt minunate pentru a-ți lucra coapsele, șoldurile și absul inferior.

Ele pot fi o mișcare excelentă pentru a-ți construi puterea de bază, pentru a-ți testa rezistența musculară și pentru a pierde în greutate. Ridicați-vă drept cu spatele apăsat pe un perete și picioarele la câțiva centimetri distanță de perete. Alunecați pe perete până când sunteți într-o poziție de așezat, cu picioarele în unghi drept și hamstringsurile paralele cu podeaua. Mențineți această poziție timp de 20 până la 30 de secunde. Pe măsură ce îți creești puterea cum să pierzi grăsimea de șold în mod natural fitnessul, încearcă să lucrezi până la 1 minut.

10 Pasi pentru a scapa de Grasimea de pe Burta

Ridicați-vă la poziția de pornire. Plimbare în bandă Exercițiul de mers în bandă folosește o bandă de rezistență pentru a menține tensiunea pe șolduri în timp ce vă deplasați lateral pentru o anumită cantitate de pași. Este un exercițiu excelent pentru direcționarea șoldurilor și consolidarea glutei tale. Arderea grăsimii șoldului. Alegeți o bandă largă de exerciții, cu suficientă rezistență pentru a vă provoca corpul inferior, dar una suficient de ușoară pentru a completa 10 repetări în fiecare direcție.

Puneți forma de exercițiu în jurul gleznelor, îndoiți ușor genunchii și lărgiți-vă poziția. Faceți fit burner fat fat pași într-o direcție, apoi faceți 10 pași înapoi la punctul dvs. Repetați de cum să pierzi grăsimea de șold în mod natural până la 3 ori. Step-up cu greutăți Step-ups lucrează mușchii în glute, șolduri și coapse. Stai cu picioarele în jurul lățimii șoldului, în fața unui banc sau a unei trepte înălțime a genunchiului, cu o ganteră în fiecare mână.

Urcați pe bancă cu piciorul drept și conduceți genunchiul stâng în sus, păstrând greutățile la partea dvs.

Cum să pierzi grăsimea de șold în mod natural, Cum aplici gheața pe burtă și șolduri

Coborâți piciorul stâng, pășind înapoi de pe bancă. Completați 10 până la 15 repetări, conducând cu piciorul drept, apoi schimbați și faceți același număr de repetări care conduc cu piciorul stâng. Faceți 2 până la 3 seturi pe fiecare parte. Cum scapi de grăsimea de pe burtă și șolduri cu ajutorul unei metode banale Ridicarea picioarelor laterale Ridicarea laterală a picioarelor este un exercițiu de izolare care întărește și tonifică șoldurile.

Forma corectă este esențială pentru acest exercițiu.

Cum să scapi de grăsime în șold

Așezați-vă pe o rogojină pe partea dreaptă. Ridicați încet piciorul de sus piciorul stâng cât mai slăbește mult.

cum să pierzi grăsimea de șold în mod natural

Mențineți degetele de la picioare îndreptate înainte. Asigurați-vă că vă mențineți pelvisul constant și miezul dumneavoastră. Cum să pierzi grăsimea de șold Repetați de 10 ori pe fiecare parte.

Mod de a pierde grăsimea de șold

Salt la ghemuit Saltul ghemuit este un exercițiu plyometric avansat, care ia ghemuitul de bază și adaugă un salt pentru antrenamentul la putere. Puneți-vă într-o poziție de bază ghemuită, cu lățimile picioarelor depărtate.

Menținându-ți greutatea pe călcâi, ghemuiește-te până când coapsele sunt paralele cu podeaua.

cum să pierzi grăsimea de șold în mod natural

Din această poziție, explodați în sus și coborâți. La aterizare, coborâți-vă înapoi în poziția ghemuită. Asigurați-vă că aterizați ușor cu bilele picioarelor lovind mai întâi pământul, apoi transferați greutatea cum să pierzi grăsimea de șold în mod natural pe călcâie. Repetați 30 de secunde sau 10 - 12 repetări.

Urcarea scărilor Urcarea scărilor este o modalitate excelentă de a strânge și tonifia gluturile și șoldurile și de a obține un antrenament cardiovascular excelent toate în același timp.

Dacă aveți acces la un set de înălțători sau la un garaj de mai multe niveluri de parcare, puteți alerga sau merge în sus și pe scări.

cum să pierzi grăsimea de șold în mod natural

Alergați sau mergeți în sus până la scări, apoi mergeți înapoi în jos. Încercați să repetați cinci minute.

Ațiputeafiinteresat