Rezultatele pierderilor în greutate comportamentală. Proteinele ​​și pierderea în greutate: cum afectează proteinele pierderea în greutate?

rezultatele pierderilor în greutate comportamentală

rezultatele pierderilor în greutate comportamentală

Terapia cognitiv-comportamentală pentru scăderea în greutate TCC Terapia cognitiv-comportamentală pentru scăderea în greutate Tratamente pentru slăbit Ce este terapia comportamentală cognitivă? Procesul de slăbit De ce vor oamenii să slăbească? Câtă greutate se așteaptă să piardă oamenii? Obiective principale și scădere în greutate Când oamenii încep de fapt să slăbească Întreținerea activă a greutății TCC pentru scăderea în greutate Partea 1: Modificări ale stilului de viață Partea 2: Probleme cu dieta Partea 3: Imagine corporală Partea 4: Obiective de slăbire Partea 5: Obiective principale rezumat Terapia cognitiv-comportamentală pentru scăderea în greutate Obezitatea este o problemă gravă de sănătate care afectează milioane de oameni din întreaga lume.

A fi supraponderal sau obez poate duce la multe probleme de sănătate. Acestea includ boli de inimă, diabet, hipertensiune arterială, apnee obstructivă în somn și artrită.

Obezitatea este o problemă pe termen lung. Este cauzată de consumul de energie mai mare consumul unei rezultatele pierderilor în greutate comportamentală prea mari de alimente decât se folosește prin exerciții fizice și activități zilnice. Pe o perioadă lungă de timp, excesul de energie stocată ca grăsime se acumulează și începe să provoace probleme grave. Tratamente pentru slăbit Există multe programe diferite disponibile pentru a ajuta oamenii să slăbească.

Știu pierderea în greutate, cunoștințe despre aminoacizi

Obezitatea poate părea simplă, dar este de fapt o problemă complexă pe termen lung și, prin urmare, nu va funcționa un singur tratament pentru toți indivizii supraponderali. Există mai multe categorii de tratament pentru obezitate. Cea mai importantă este modificarea stilului de viață, care necesită o reducere a aportului de energie și o creștere a activității fizice. Acest lucru ar trebui inclus ca parte a oricărei încercări de slăbire. Apoi, există medicamente care pot ajuta la scăderea în greutate.

Deși există unele tratamente medicamentoase disponibile, acestea au adesea efecte secundare urâte. A treia categorie principală este tratamentul chirurgical.

Acest tratament este de obicei luat în considerare numai în cazuri severe și riscurile și beneficiile trebuie luate în considerare cu atenție. Pentru mai multe informații, faceți clic aici.

Pierderea în greutate în rândul adulților mai în vârstă.

Ce este terapia comportamentală cognitivă? Terapia cognitiv-comportamentală TCC este un tip de terapie psihologică care este utilizată pentru a trata numeroase probleme diferite, de la anxietate până la pierderea în greutate. TCC nu ar trebui să fie utilizată de la sine pentru a pierde în greutate, ci mai degrabă este utilizată pentru a susține schimbările stilului de viață.

Da, puteți analiza dieta: funcționează pentru pierderea în greutate? Account Options Pierderi în greutate Curăță: funcționează?

Recent, a fost lansat un amplu studiu care a reunit multe dintre studiile mai mici care au implicat TCC pentru pierderea în greutate. S-a constatat că TCC este un supliment valoros la dietă și exerciții fizice pentru pierderea în greutate.

Terapia cognitiv-comportamentală pentru scăderea în greutate (TCC)

Acei oameni care au suferit atât modificări ale stilului de viață cât și ale stilului de viață au pierdut mai mult în greutate decât cei care au avut doar modificări ale stilului de viață. TCC singură adică fără regim alimentar stabilit sau modificări ale exercițiilor fizice sa dovedit a fi, de asemenea, ușor eficientă la unii pacienți care au avut probleme cu consumul excesiv.

Cu toate acestea, CBT singură nu va funcționa pentru toată lumea și, în orice caz, când CBT este combinată cu modificări ale stilului de viață, rezultatele sunt întotdeauna mai bune decât cu CBT singură. Slăbitul este greu și oamenii nu încearcă să slăbească fără niciun motiv. Există multe motive pentru care oamenii încearcă să slăbească. Acești oameni vor avea păreri foarte negative despre ei înșiși și sunt adesea foarte conștienți de sine și chiar jenați atunci când se află în preajma altora.

Un alt motiv pentru care oamenii încearcă să slăbească este că le lipsește încrederea în sine. Pentru acești oameni, forma corpului este strâns legată de valoarea de sine și, prin urmare, de încrederea în sine.

rezultatele pierderilor în greutate comportamentală

Acești oameni cred că pierderea în greutate este singura modalitate de a-și spori încrederea în sine. Dorința de a-și îmbunătăți sănătatea este un alt motiv pentru care oamenii încearcă să slăbească, deși acesta este un motiv mai puțin frecvent. Există și alte motive, cum ar fi dorința de a fi mai activ pentru a se juca cu copii sau a fi diagnosticat cu diabet, dar acestea sunt motive mai rare.

Conversie în greutate resurse de pierdere în greutate

Așa cum s-a văzut mai sus, majoritatea pacienților consideră că pierderea în greutate este singura modalitate de a obține un beneficiu foarte important pentru pacient. Acesta este adesea un obiectiv nerealist, care este puțin probabil să fie atins. Cu toate acestea, oamenii nu realizează acest lucru. Societatea ne sugerează că pierderea în greutate este pur și simplu o chestiune de autocontrol. Înrăutățirea acestui fapt este obsesia societății noastre față de imaginea corporală și presiunea constantă din publicitate, mass-media și alte surse care sunt cel mai bun mod de a fi subțire adesea până la a fi nesănătos.

Despăgubiri pentru întreruperi de curent de câteva secunde

Acest lucru are ca rezultat faptul că mulți oameni leagă imaginea corpului de frumusețe, încredere și respect de sine. Rezultatul este că oamenii își stabilesc obiective pentru a pierde cantități nerealiste de greutate în speranța că acest lucru își va îndeplini obiectivele principale. Obiective principale și pierderea în greutate Este ușor de observat că multe dintre obiectivele principale sunt doar vag legate de pierderea în greutate.

Abordare semnificativă a pierderii în greutate

La unii indivizi este important să slăbești pentru a obține o sănătate mai bună, dar alte obiective principale nu au adesea nicio legătură cu greutatea corporală. Obiectivele legate de încrederea în sine, abilități sociale sau profesionale mai bune sau chiar cât de atractivă se consideră o persoană nu depind cu adevărat de greutatea lor.

Când oamenii încep de fapt să slăbească Când cineva începe să slăbească, de obicei are succes pentru o perioadă scurtă de timp. Ca urmare, oamenii se descurajează, adesea își subestimează realizările și ignoră orice beneficii, cum ar fi o stare fizică mai bună, o schimbare a dimensiunii hainelor sau a avea mai multă energie.

În acest moment se poate întâmpla unul dintre cele trei lucruri: Majoritatea oamenilor consideră că obiectivele lor sunt irealizabile și renunță la pierderea în greutate cel puțin de ceva timp.

Unii oameni continuă să încerce și deseori pierd mai mult în greutate. Cu toate acestea, vine un moment în care pierderea în greutate devine imposibilă și aceste persoane renunță, de asemenea.

Pierderea în greutate: Dietele foarte scăzute în calorii

O mică minoritate își atinge greutatea țintă, dar de multe ori acest lucru nu își îndeplinește obiectivele principale și renunță la orice formă de control al greutății.

Indiferent dacă persoana își atinge obiectivele de scădere în greutate, obiectivele principale rămân nerealizate și, prin urmare, persoana prezintă un risc ridicat de decădere. Aceste deficiențe implică, de obicei, supraalimentarea, ceea ce duce la creșterea în greutate.

rezultatele pierderilor în greutate comportamentală

Această creștere în greutate este apoi văzută ca un eșec care are ca rezultat o dietă suplimentară și apoi scade în continuare. De-a lungul timpului se dezvoltă un stil yo-yo-ing de scădere în greutate, cu pierderi mari urmate de recuperarea greutății. Întreținerea activă a greutății Oamenii muncesc din greu pentru a încerca să-și reducă greutatea, dar tind să nu depună eforturi pentru a menține noua greutate mai mică. Acest lucru rezultă din 2 motive: O persoană care nu îndeplinește obiectivele principale și ideea că, cu o pierdere în greutate și mai mare, acestea vor fi îndeplinite.

O persoană care neglijează beneficiile pe care le-a obținut deja. Cu toate acestea, fără menținerea greutății, oamenii se întorc la obiceiurile lor de viață anterioare și în curând încep să-și recapete greutatea.

TCC pentru scăderea în greutate După cum se vede mai sus, pierderea în greutate este o problemă foarte complexă care implică de obicei probleme legate de imaginea corpului, imaginea de sine, încrederea și respectul de sine. Din această cauză, TCC poate fi utilă în mai multe etape ale unui program de slăbire. Mai jos este un exemplu de program de slăbire care utilizează TCC. Programul are 6 părți prezentate mai jos.

Partea 1: Modificări ale stilului de viață Acesta este începutul și cea mai importantă parte a pierderii în greutate.

O dietă ar trebui să înceapă pentru a încuraja alimentația sănătoasă, care oferă nutrienți și vitamine, dar reduce caloriile.

  • Abordare semnificativă a pierderii în greutate - Cariere metabolice de pierdere în greutate
  • Pierderea în greutate: Dietele foarte scăzute în calorii - Sănătate -
  • Terapia cognitiv-comportamentală pentru informații despre pierderea în greutate myVMC
  • Arde fulgii de chilli grăsime
  • Pagina principala Știu pierderea în greutate, cunoștințe despre aminoacizi Luni, pierderea în greutate este un proces lung și dificil în care poți să faci multe greșeli și să slăbești rapid cu informațiile.
  • Cine ar trebui ă utilizeze un VLCD?
  • Pagina principala Secretul unei slăbiri mai eficiente Dacă vrei să slăbești și să o menții subțire, cel mai bine este să scapi de kilograme repede și nu încet, spune o nouă cercetare.
  • Rhodiola rosea pierde in greutate

De asemenea, trebuie să se concentreze pe creșterea activității. Scopul este de a crește nivelul de activitate al unei persoane în general de exemplu, nu luați scările, nu ascensorul, rezultatele pierderilor în greutate comportamentală mai mult, etc.

Dacă pacientul are o creștere generală constantă a activității, este mai probabil să continue rezultatele pierderilor în greutate comportamentală lucru pe termen lung, odată ce entuziasmul inițial s-a epuizat.

Fresh articles Conversie în greutate resurse de pierdere în greutate Abstract Obiectiv: Scopul acestui studiu a fost de a investiga daca caracteristicile subiectului pre-tratament si schimbarea greutatii in primele saptamani ale unei diete cu consum redus de calorii LCD conversie în greutate resurse de pierdere în greutate prezice rezultatele pierderii in greutate la sfarsitul unei perioade controlate de 8 saptamani de pierdere in greutate la excesul de greutate si adulți obezi. Înregistrează-te pentru ştirile noastre Subiecte: Un total de subiecți supraponderali și obezi ai ambelor sexe au fost incluși în opt centre europene și au suferit o perioadă de 8 săptămâni LCD. Introducere S-a anticipat că, în viitor, managementul optim al obezității se va baza pe tratamentul individualizat determinat de markerii pentru persoanele care răspund și care nu răspund la dietă, exercițiul și modificarea comportamentului. Au fost făcute eforturi substanțiale pentru a identifica predictorii pierderii în greutate la pacienții obezi supuși tratamentului Webster și Garrow, ; Astrup et al. Cu toate acestea, nu există criterii limitate pentru estimarea pierderii în greutate prin estimarea corectă a caracteristicilor de pre-tratament, care sunt documentate în literatură.

Partea 2: Probleme cu dieta Odată ce cele de mai sus sunt în rezultatele pierderilor în greutate comportamentală, este important să abordăm problemele care pot determina o persoană să renunțe la dieta sa. Problemele includ motivația, gustarea frecventă, consumul excesiv de alcool, consumul excesiv și mâncarea ca răspuns la dispoziție mâncare confortabilă.

  1.  Колымагой.
  2. Centrul de scădere în greutate din erode

Aici CBT poate fi folosit pentru a încerca să rezolve unele dintre aceste probleme. De exemplu, CBT s-a dovedit a fi foarte bun la îmbunătățirea stării de spirit și astfel poate fi folosit pentru a opri consumul confortabil. Partea 3: Imagine corporală Așa cum am menționat anterior, majoritatea persoanelor care încearcă să slăbească au păreri foarte negative despre imaginea corpului lor. Această parte aplică elementele de bază ale TCC pentru a încerca să schimbe viziunea unei persoane asupra imaginii sale corporale și a importanței acesteia pentru aceasta.

Secretul unei slăbiri mai eficiente

Imaginea corpului este foarte importantă în societatea noastră, dar imaginea corpului nu ar trebui să definească o persoană.

Prin urmare, TCC poate fi utilizată pentru a corecta obsesia unei persoane cu imaginea corpului și pentru a le arăta că există o persoană mai mult decât modul în care apar.

Partea 4: Obiective de slăbire De ce încearcă cineva să slăbească? Câtă greutate încearcă să slăbească?

  • Secretul unei pierderi în greutate mai eficiente - Ghid de sănătate
  • Pierderea în greutate știu, pierdeți în greutate în Northampton
  • Sj qvc pierdere în greutate
  • Pierderea în greutate în rândul adulților mai în vârstă.
  • Ты говоришь, что наше дерьмовое правительство исходит из высших интересов людей.
  •  Ты же всегда стремился к большей ответственности.
  • Pierderea mea de pierdere în greutate avatar

După cum sa menționat anterior, mulți oameni resping pierderea în greutate pe care au obținut-o și orice beneficii pe care le-au avut. Acest lucru îi determină să se descurajeze cu pierderea în greutate. TCC poate ajuta o persoană să aprecieze cât de departe a ajuns deja și rezultatele pierderilor în greutate comportamentală le arate de ce ar trebui să fie mulțumită de realizările sale. Această parte permite, de asemenea, unei persoane să înceapă să separe obiectivele de greutate și obiectivele principale.

Partea 5: Obiective principale Partea 6: Întreținere Întreținerea pe termen lung este extrem de importantă pentru a se asigura că o persoană are o greutate constantă. TCC poate fi utilizată pentru a consolida semnificația greutății deja pierdute și pentru a încuraja controlul continuu al greutății.

De asemenea, trebuie să se sublinieze faptul că dieta este un set de linii directoare flexibile și nu un set de reguli rigide. O persoană poate să-și încalce dieta ocazional și acest lucru nu este sfârșitul lumii, iar pacientul are încă control asupra greutății sale. Cu toate acestea, motivele pentru care oamenii încearcă să piardă în greutate sunt adesea legate de punctele de vedere negative ale imaginii corpului și de lipsa abilităților sociale și a încrederii.

Pierderea în greutate devine, prin urmare, o metodă prin care oamenii speră să îmbunătățească abilitățile sociale, etc. TCC este vitală pentru a ajuta oamenii să separe aceste obiective de obiectivele lor de slăbire.

După ce pacientul înțelege că cele două sunt joe wicks pierdere în greutate smoothie, TCC îl ajută pe pacient să-și îndeplinească obiectivele primare separat, formându-și obiectivele de slăbire.

Rezultatul este că oamenii devin mult mai fericiți cu ei înșiși și cu greutatea pe care o pierd, rezultând un control al greutății pe termen lung.

Ațiputeafiinteresat