Ce folosesc culturistii pentru a arde grasimea, Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid - Myprotein Blog

ce folosesc culturistii pentru a arde grasimea

Va winstrol arde grăsime, ostarine (mk-22866)

Totusi dezvoltarea musculara pe deficit caloric este mai slaba decat atunci cand esti in surplus caloric. Citeste prima parte in care am vorbit despre deficitul caloric si cine poate arde grasime si dezvolta masa in acelasi timp. Arzi grasime si dezvolta masa musculara N-as putea spune cu cat este mai slaba, probabil ca scade cam la jumatate.

ce folosesc culturistii pentru a arde grasimea picolinatul de crom pentru arderea grăsimilor

Mentine un deficit caloric moderat Poate ca poti dezvolta masa musculara in deficit caloric insa cu siguranta nu poti slabi fara deficit caloric. Este important sa nu fii intr-un deficit caloric prea mare pentru ca asta ar conduce la pierderea masei musculare, a energiei, stare generala proasta si alte probleme. Ce inseamna totusi a fi intr-un deficit caloric moderat? Care este deficitul optim?

ce folosesc culturistii pentru a arde grasimea f1 racers pierdere în greutate

Cercetatorii de la Universitatea din Jyväskylä ne ofera raspunsul. Definirea si slabirea presupun sa ai suficienta masa musculara si un procent scazut de grasime. Deci daca vrei sa arati cat mai bine cand te definesti va trebui sa adaugi cat mai multa masa, iar pentru asta sunt necesare antrenamentele cu greutati mari care iti permit sa faci cam repetari. Ce sunt exercitiile compuse? Exercitiile compuse implica grupele majore de muschi si necesita forta si efortul cele mai mari din partea corpului.

Exemple de exercitii compuse ar fi genuflexiunile, indreptarile, impinsul la banca sau presa militara. Exercitiile de izolare implica o singura grupa musculara si implica mai putin efort si mai putina forta. Printre exertiile de izolare se numara flexiile pentru biceps, fluturarile la cabluri si ridicarile laterale. Poate ca o sa fac si un articol despre exercitiile compuse versus exercitiile de izolare insa pe scurt incerc sa explic acum.

Daca vrei sa dezvolti cat mai multa masa musculara si forta, vrei sa te concentrezi pe exercitii compuse. Studiile stiintifice au dovedit deja asta. Ce inseamna greutati mari? Normal ca nu am cum sa stiu eu capacitatile fiecaruia si tema repetarilor necesare pentru hipertrofie este dezbatuta incontinuu. Sa fie oare un antrenament de revista cu repetari ideal?

Aerobicul, un mod eficient de a arde grasimea Aerobicul, un mod eficient de a arde grasimea Actualizat la data de: 12 Aprilie Autor: SfatulMedicului "Aerobic" inseamna "cu oxigen" si exercitiile aerobice implica mai multi muschi - de exemplu cei ai picioarelor - angajati in activitate continua. Cei mai multi culturisti, ca si alte persoane active care se antreneaza in mod regulat, efectueaza anumite tipuri de aerobic. Frecventa si durata sedintelor de aerobic sunt legate de scopurile imediate.

Mai multe repetari sunt mai bune? Mai putine repetari sunt mai eficiente?

Cum sa iti transformi corpul intr-o masinarie de ars grasimi

Raspunsul nu este simplu, insa tot stiinta ni-l ofera. Daca vrei sa maximizezi dezvoltarea musculara, vrei sa iti antrenezi muschii cu greutati mari si volum moderat. La fel ca si in cazul exercitiilor compuse, studiile ce folosesc culturistii pentru a arde grasimea fost desfasurate timp de decenii. Care a fost rezultatul studiului? Dupa 8 saptamani de antrenamente, oamenii de stiinta au descoperit ca grupul cu intensitate crescuta a castigat in mod semnificativ mai multa masa musculara si forta decat cel cu volum ridicat.

In privinta fortei este evident ca grupul cu intensitate crescuta.

Cum sa arzi din grasime si sa dezvolti masa musculara in acelasi timp?

Cercetatorii au explicat acest fenomen ca avandu-si baza in doua aspecte: 1. Cheia aici a fost cresterea greutatilor pe bara nu cresterea numarului de repetari executat.

Multă lume crede că NU ai cum sa cresti masa musculara si sa arzi grasime.

Asta nu inseamna ca nu e bine sa faci deloc repetari mai multe sau sa folosesti exercitii de izolare, ideea e sa nu te concentrezi pe ele. Fa antrenamente cardio HIIT Poti pierde grasime si daca nu faci antrenamente cardio, insa daca vrei sa arzi grasimea cat mai rapid ar trebui sa vrei sa faci si cardio.

Aerobicul, un mod eficient de a arde grasimea

Este drept ca poti accelera arderea grasimilor si mergand pe jos, insa daca vrei sa arzi grasimea cat mai rapid posibil si esti dispus sa accepti o provocare, atunci vei vrea sa faci antrenamente de intensitate crescuta pe intervale Ce folosesc culturistii pentru a arde grasimea. In cazul in care nu te-ai familiarizat cu antrenamentele cardio HIIT, acestea sunt niste exercitii in care alternezi perioade de efort in care dai aproape tot ce poti si perioade cu effort mic.

ce folosesc culturistii pentru a arde grasimea pierde greutatea buricului rapid într- o săptămână

Intervalele de intensitate crescuta iti imping corpul spre limitele metabolice in principiu va fi maximul pe care il poti face iar intervalele de intensitate scazuta sunt necesare pentru recuperare sa reusesti sa mai si respiri ca lumea. Acest stil de cardio castiga din ce in ce mai multa popularitate datorita faptului ca studiile arata ca este mult mai eficient la arderea grasimilor si mentinerea masei musulare decat cardio traditional de intensitate constanta si moderata sau scazuta.

Dar sa vedem si de ce.

Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid

HIIT arde mai multe calorii pe minut decat cardio de intensitate constanta Asta s-a dovedit in repetate randuri. Deja nu mai poate fi contestat. HIIT arde mai multa grasime in timp decat cardio de intensitate scazuta si un studiu desfasurat de oamenii de stiinta de la Universitatea Vestica din Ontario au dovedit si cam cu cat mai eficient este HIIT-ul prin comparatie cu LISS low intensity steady state cardio.

ce folosesc culturistii pentru a arde grasimea arde coapsa interioară a grăsimilor

Dupa 6 saptamani de antrenament subiectii care executau antrenamentele pe intervale au pierdut grasime in mod semnificativ. Da, sprinturi de cate 30 de secunde ard mai multa grasime decat o ora de mers la banca de alergare cu inclinatie.

Mecanismul exact din spatele eficientei HIIT-ului nu este inteles complet insa oamenii de stiinta au izolat o parte dintre acesti factori: imbunatatirea ratei metabolismului de repaos pana la 24 de ore dupa antrenament imbunatatirea sensibilitatii la insulina din muschi niveluri mai ridicate de oxidare a grasimii musculare spike-uri semnificative ale nivelurilor de hormon de crestere uman care sustine scaderea in grasime si a nivelurilor de catecolamine care sunt chimicale pe care organismul le produce pentru a mobiliza depozitele de grasime pentru ardere supresia poftei de mancare dupa antrenament samd HIIT mentine multa mai bine masa musculara decat cardio de durata lunga Studiile au mai dovedit si ca sesiunile de cardio pot incetini sau stopa chiar dezvoltarea musculara si a fortei.

Asta nu inseamna ca antrenamentul cardio iti stopeaza dezvoltarea musculara in mod direct. Durata adecvata de cardio insa, iti poate accelera de fapt dezvoltarea musculara. Dar care este durata aceasta necesara? Sunt doi factori de luat in considerare: 1.

Numai cu HIIT poti indeplini aceste criterii, arzand cantitati adecvate de grasime. Cum sa folosesti antrenamentul HIIT pentru arderea grasimii si nu a muschilor mai rapid Atunci cand esti in faza de definire, in mod poate surprinzator, ideal ar fi sa te limitezi cam la 1.

  1. In plus, daca nu ai prea multa experienta legata de miscarea fizica, poate ca nu vei avea conditia fizica sau dorinta de a sustine antrenamente extrem de solicitante sau care sa te lase fara suflu.
  2. Cum sa arzi din grasime si sa dezvolti masa musculara in acelasi timp?

Ațiputeafiinteresat